Bart napisał(a):To ja się podczepię pod temat,
ja mam następujący problem, otóż spryskiwacz jako tako działa, jednak po uruchomieniu spryskiwacza (słychać silniczek), zaczyna działać od razu wycieraczka, która zdąży dwa razy na sucho przelecieć szybę i dopiero zaczyna lecieć płyn do spryskiwaczy. Jaka może być przyczyna takiego opóźnienia?
Albercik napisał(a):Nie wiem jak jest w Pandzie.
Albercik napisał(a):W innych jest jedna, a kierunek pryskania jest zależny od... strony, w którą kręci się pompka. Ja bym poszukał na Twoim miejscu wycieku...
Forsaken napisał(a):Miałem tak samo i wystarczyło zdjąć gumową końcówkę (dyszę) i ją przedmuchać. Po kilku latach zbiera się tam syf.
Ros0mak napisał(a):Forsaken napisał(a):Miałem tak samo i wystarczyło zdjąć gumową końcówkę (dyszę) i ją przedmuchać. Po kilku latach zbiera się tam syf.
Którą??? Chodzi ci o dyszę spryskiwacza tylnej szyby? Jest w pełni przepustowa, brak zatkania.
Po za tym zauważyłem dziś jedną rzecz. Otóż po zdemontowaniu światła stopu a następnie tylnej dyszy spryskiwacza okazało się ze płyn jest podawany ale pod bardzo małym ciśnieniem i leci on tak słabo że nawet nie podaje na szybę. Całkowite zatkanie palcem wytwarza ciśnienie, które się utrzymuje, więc wykluczam nieszczelność, po za tym nigdzie nie ma śladów płynu. Przewód nie jest po drodze przygnieciony. Wygląda to tak, jakby pompka nie wytwarzała odpowiedniego ciśnienia podając płyn na tylną szybę.
Co należy zdemontować, aby dostać się do zbiorniczka płynu w celu jego demontażu???
Powrót do Mechanika - problemy techniczne
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 13 gości