niewidomy3373 napisał(a):I co naprawiłeś to Forksaken.
Bo ja mam identycznie to samo. Samochód ściąga w lewo od początku kiedy go mam czyli 2 lata. Zrobiłem już przez ten czas 4ry razy zbieżność kół i pokazuje, że niby jest ok. Zamieniałem już 3 razy koła i nic nie dało. Wymieniłem w zeszłym roku wszystkie amortyzatory i dalej to samo. Właśnie zamierzam się do kolejnego mechanika, który mi pewnie znów nie pomoże, a tu patrzę i ktoś opisuje podobny problem. Myślicie, że powinienem się najpierw udać na geometrię kół??? Co mam robić bo SKRĘCANIE CAŁY CZAS SAMOCHODU W LEWO JEST BARDZO IRYTUJĄCE, TRZEBA TROSZKĘ SIŁY CIĄGLE WKŁADAĆ CO MNIE WKU....
olo 1 napisał(a):A ja wam powiem,że kąt pochylenia nie ma wpływu na ściąganie,zacznij tak jak mówią koledzy od kół(ciśnienie,zamiana miejscami,etc.)póżniej hamulców(czy nie trzyma któraś strona)następnie sam możesz zmierzyć wyprzedzenie koła-bo to ma wpływ na skręt i powrót kierownicy-weż miarkę i mierz od osi koła przód jedna strona do osi koła tył,a póżniej tak samo druga strona,to da ci już jakiś pogląd na wyprzedzenie.Co do skręconej kierownicy to jak już pisałem ja ustawiam na odpalonym silniku,żeby chodziło wspomaganie,a jak dokręcam kontry na drążku to najpierw ustawiam końcówki tak żeby przy kontrowaniu nie ruszały się
OsiemKilo napisał(a):Olo 1, ustaw sobie na jednym przednim kole kat 0.2 st a na drugim 1.52 albo wiekszy i daj znac jak ci sie skręca i czy nie ciagni czy kierownicy
Forsaken napisał(a):No więc w końcu udało mi się wyregulować zbieżność.
Pan z Feu Vert niech się pocałuje w d.
Twierdził że nie da się tego ustawić bo mam zły kąt wyprzedzenia itd.
Guzik prawda. Podjechałem dzisiaj do typka w Skawinie i 15 min mi to ustawił.
Nie ma to jak kierownica na wprost
2 lata się z tym męczyłem!
Powrót do Mechanika - problemy techniczne
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 12 gości