Metalowy wąż płynu chłodzącego.

Coś stuka, coś puka - zajrzyj tutaj

Moderatorzy: Majkel_B, Pols

Metalowy wąż płynu chłodzącego.

Numer postu:#1  Postprzez szwabu » Śr 21:38, 30 kwi 2014

Witam! Być może odgrzewam jakiś stary temat, ale nie mogłem tego znaleźć...

Czeka mnie wymiana metalowego węża od płynu chłodzącego. Moje pytanie brzmi jak się do tego zabrać, żeby jak najmniej się narobić? :) Dostęp wydaje się dość utrudniony... Co powinienem wcześniej zdemontować aby to pewnie założyć? I lepiej od dołu czy od góry?
Panda 1.1

Za wszelkie rady będę wdzięczny :)
szwabu
Świeżak
 
Posty: 7
Dołączył(a): Wt 13:19, 07 sty 2014
Lokalizacja: Warszawa
Panda: 1.1
Imię: Przemek

Re: Metalowy wąż płynu chłodzącego.

Numer postu:#2  Postprzez AdaMs » Cz 0:19, 01 maja 2014

Mówisz o rurce która wychodzi z pompy wody i jest rozgałęziona ? Jeżeli tak to wymieniałem ją u siebie ;) Zamienników nie ma, tylko ori. Wymieniał mechanik i robił od dołu :P
AdaMs
Moderator
Avatar użytkownika
 
Posty: 2235
Dołączył(a): Śr 11:34, 22 gru 2010
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
Wiek: 34
Panda: Zuza 1.2 69KM (PIII)
Imię: Mateusz

Re: Metalowy wąż płynu chłodzącego.

Numer postu:#3  Postprzez szwabu » Cz 10:52, 01 maja 2014

Dokładnie o tej rurce mówię. Już kupiłem orginalną. Tylko jak patrzę na to, to też zastanawiam się czy nie oddać tego do mechanika :) Dlaczego ja mam się męczyć? :) Ale z drugiej strony jestem zwolennikiem robienia wszystkiego samemu...:)
szwabu
Świeżak
 
Posty: 7
Dołączył(a): Wt 13:19, 07 sty 2014
Lokalizacja: Warszawa
Panda: 1.1
Imię: Przemek

Re: Metalowy wąż płynu chłodzącego.

Numer postu:#4  Postprzez AdaMs » Cz 13:16, 01 maja 2014

Możesz zapytać ile Ci weźmie za wymianę i wtedy ocenisz opłacalność. Ja nie pamietam ile dalem. Ale na szczęście pompy nie trzeba zdemontować :-)
AdaMs
Moderator
Avatar użytkownika
 
Posty: 2235
Dołączył(a): Śr 11:34, 22 gru 2010
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
Wiek: 34
Panda: Zuza 1.2 69KM (PIII)
Imię: Mateusz

Re: Metalowy wąż płynu chłodzącego.

Numer postu:#5  Postprzez olo 1 » Cz 19:15, 01 maja 2014

przerabiałem to dwa razy raz na 1.1 i silniku na wierzchu to była bajka,a drugi na aucie z kanału,silnik 1.2 z klimą,musiałem demontować rozrusznik i sprężarkę odsunąć,ściągałem też ósemkę ze wspornikiem(poduszkę tylną skrzyni),ogólnie nie było wesoło tym bardziej jak się okazało na warsztacie biorą 100-150 złocisza
olo 1
Maniak
Avatar użytkownika
 
Posty: 1773
Dołączył(a): Wt 21:38, 29 kwi 2014
Lokalizacja: Wałbrzych
Panda: "Błękitna" 1.2 Dynamic
Imię: Olek


Powrót do Mechanika - problemy techniczne

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 12 gości

cron