matyja napisał(a):obejrzyj też chłodnicę, czy nie jest mokra/skorodowana, bo w naszych autkach lubią one padać
t-przemek napisał(a):Skorodowane aluminium Ubytku na pewno nie powinno być, a odkręć korek od wlewu oleju i zobacz co tam się dzieje, na jaki kolor ci kopci? Woda w zbiorniczku wyrównawczym jest "czysta"?
t-przemek napisał(a):matyja napisał(a):obejrzyj też chłodnicę, czy nie jest mokra/skorodowana, bo w naszych autkach lubią one padać
Skorodowane aluminium [...]
matyja napisał(a):t-przemek napisał(a):matyja napisał(a):obejrzyj też chłodnicę, czy nie jest mokra/skorodowana, bo w naszych autkach lubią one padać
Skorodowane aluminium [...]
a cóż w tym takiego dziwnego? poczytaj, co to utlenianie...
poniżej masz zdjęcia skorodowanego rogu mojej chłodnicy - w tym miejscu ucieka płyn chłodniczy...
jak w końcu kupię chłodnicę i ją wymienię, to Ci zrobię zdjęcia całości - nie będziesz miał wątpliwości, że chłodnica może ulec korozji!
Pavcio napisał(a):Czasami winny jest sam korek w poprzednich autach miałem problem z płynem ze ciągle ubywało .. pod autem grama plamy. Na forach pisali ze korek , to go kupiłem i sprawa ucichła z uciekającym płynem
moszczu napisał(a):Przecież korek nie może być szczelny, tzn musi, ale ma za zadanie upuszczać ciśnienie z układu chłodzącego powyżej 1.4 bar z tego co mi się wydaje.. Jest z resztą na korku napisane przy jakim ciśnieniu powinien się "otwierać"
Powrót do Mechanika - problemy techniczne
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 11 gości