Wymiana katalizatora

Coś stuka, coś puka - zajrzyj tutaj

Moderatorzy: Majkel_B, Pols

Wymiana katalizatora

Numer postu:#1  Postprzez pitt_99 » Pn 21:47, 29 lip 2013

Mam przejechane około 110 tysięcy km. Nie wiem co z autkiem robił poprzedni właściciel. Z równych forów i artykułów wywnioskowałem, choć nie wiem czy słusznie, że w okolicach takiego przebiegu należałoby zrobić coś z katalizatorem - nowy, bądź regeneracja starego. Dodam, że mam pewien problem z migającą kontrolką; szerzej tutaj.
Prawdą są moje domysły, że przyszła kostucha po mój katalizator?
pitt_99
Stały bywalec
Avatar użytkownika
 
Posty: 233
Dołączył(a): Pn 17:26, 11 lut 2013
Lokalizacja: Jaworzno
Wiek: 39
Panda: II Actual 1.1 LPG
Imię: Piotr

Re: Wymiana katalizatora

Numer postu:#2  Postprzez matyja » Pn 22:58, 29 lip 2013

wątpię, żeby to był katalizator, bo zdaje się, że nie ma sygnalizacji jego niepoprawnego działania...

nie prościej od gdybania podpiąć ELM'a z oprogramowaniem i zobaczyć, czy jakiś błąd się nie zapisał?
moja Panda ==> KLIK
moja 307'mka ==> KLIK
moja SV'ka ==> KLIK
matyja
Wymiatacz
Avatar użytkownika
 
Posty: 856
Dołączył(a): So 17:54, 31 mar 2012
Lokalizacja: Krzeszowice/Kraków
Panda: 1.1 Actual 2003r. + LPG BRC Sequent 24
Imię: Mateusz

Re: Wymiana katalizatora

Numer postu:#3  Postprzez pitt_99 » Wt 19:24, 07 sty 2014

Trafiłem na swój własny temat całkiem przypadkiem ;) ale do rzeczy.
Był podpięty pod komputer i jedyne co się pokazało to wypadanie cylindrów 1 i 3 (wymienione cewki, świece, kable, aku nowe).
pitt_99
Stały bywalec
Avatar użytkownika
 
Posty: 233
Dołączył(a): Pn 17:26, 11 lut 2013
Lokalizacja: Jaworzno
Wiek: 39
Panda: II Actual 1.1 LPG
Imię: Piotr

Re: Wymiana katalizatora

Numer postu:#4  Postprzez przetwornica » Wt 22:38, 07 sty 2014

Jeśli już, to wypadanie zapłonów w cylindrach..., jeśli ktoś w długiej skrzyni ładuje 5 przy 50 km/h => 1000 obrotów/minutę !!! ?...
No ja się na wieczór załamałem :(
Gdy wypadają zapłony w cyklach, do katalizatora dostaje się benzyna, co powoduje jego przegrzewanie, ale wina nie leży po stronie katalizatora, jedynie skutkiem jest jego uszkodzenie.
Ponadto, jeśli błędy na 1 i 3, a 2 i 4 sprawne, to intuicyjnie zamieniam świece, później wtryski, kable, i co po kolei, skoro wiadomo, że 2 i 4 działa prawidłowo, to nie kupuję od razu nowych części, tylko zamieniam między cylindrami.
przetwornica
Profesjonalista
Avatar użytkownika
 
Posty: 415
Dołączył(a): N 14:01, 08 gru 2013
Lokalizacja: KMY (Siepraw)
Wiek: 41
Panda: 1.2 Active minus
Imię: Marek


Powrót do Mechanika - problemy techniczne

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 32 gości

cron