Jak sobie zanurkujesz w nogi kierowcy i przyświecisz latarką to się okaże jak wypiąć układ kierowniczy z maglownicy - jedna śruba.
Sanki musisz popuścić inaczej nie zdemontujesz maglownicy nie ma innej rady.
Do tego musisz uważać bo dwie śruby na których zamocowana jest maglownica lubią się w obudowie maglownicy zapiec (to jest jakiś znalopodobny stop aluminium
)
Same sanki są na śrubach 10.8 więc raczej wytrzymałe
Wymiana drążków bez wyciągnięcia jest jak najbardziej realna więc może nie ma potrzeby jej wyciągać jeżeli masz luz na drążku to jabłko drążka odkręcisz albo specjalistycznym kluczem albo (jeżeli zmieścisz to bodajże płaskim 22 lub 30 nie pamiętam który - powinno być to samo co w P II - niektórzy łapią żabą hydrauliczną i tez odkręcają. Oryginalne drążki są zaklepane żeby się nie odkręcały - przydadzą Ci się też nowe osłony. Pamiętaj o kontrowaniu listwy maglownicy.
Po wymianie - zbieżność !
aaa sprawdź w jakim stanie maglownica bo może realnie wyjdzie niewiele drożej, a będziesz miał wszystko na świeżo.
Opisałem wszystkie możliwości do wyboru pozdrawiam Michał