Nierówna praca silnika, szarpanie, brak mocy pb + lpg

Coś stuka, coś puka - zajrzyj tutaj

Moderatorzy: Majkel_B, Pols

Re: Nierówna praca silnika, szarpanie, brak mocy pb + lpg

Numer postu:#16  Postprzez mich43l » So 19:48, 10 sie 2013

uszczelka była cała , powodem były przebicia na przewodach zapłonowych , 1 sprawa że powinny być ułożone w listwie plastikowej a u mnie leżały na silniku i kolektorze dolotowym , świece też wymieniałem z ngk na championy jeżeli masz więcej pytań napisz na priv postaram się pomóc
ELM 327
Interfejs Tartarini
mich43l
Stały bywalec
Avatar użytkownika
 
Posty: 289
Dołączył(a): Pn 22:33, 03 gru 2012
Lokalizacja: Szczecin
Wiek: 35
Panda: 1.1 8V + Tartarini TEC99
Imię: Michał

Re: Nierówna praca silnika, szarpanie, brak mocy pb + lpg

Numer postu:#17  Postprzez banan » Pn 19:07, 19 sie 2013

Sprawdziłem i wymieniłem kable i świece problem dalej występuje. Powoli już tracę cierpliwość dotego :|
banan
Świeżak
 
Posty: 15
Dołączył(a): Wt 18:49, 26 mar 2013
Lokalizacja: Gliwice
Wiek: 39
Panda: 1.1 LPG Active 04r, 1.1 LPG VAN 07r, 1.3 MJet VAN 05r
Imię: Kamil

Re: Nierówna praca silnika, szarpanie, brak mocy pb + lpg

Numer postu:#18  Postprzez mich43l » Pn 19:41, 19 sie 2013

nagraj filmik jak pracuje silnik i wrzuć , spróbuj poruszać przewodami od cewek zobacz czy to coś zmieni
ELM 327
Interfejs Tartarini
mich43l
Stały bywalec
Avatar użytkownika
 
Posty: 289
Dołączył(a): Pn 22:33, 03 gru 2012
Lokalizacja: Szczecin
Wiek: 35
Panda: 1.1 8V + Tartarini TEC99
Imię: Michał

Re: Nierówna praca silnika, szarpanie, brak mocy pb + lpg

Numer postu:#19  Postprzez bambrys » Śr 11:19, 21 sie 2013

Miałem tak samo ostatnio:) siedzę sobie w autku i korzystam z dobrodziejstwa jakim jest klamatyzacja i nagle silnik mi zaczyna cały drgać i chodzić na 3 cylindry. Trzy odpalenia samochodu i dalej to samo na benzynie i gazie. Aż wyskoczył czek szrek. Podłączyłem pod kompa i wyszło wypadanie zapłonów na 4 cylindrze. Wcześniej były dwa objawy właśnie nierówna praca zaraz po odpaleniu jakby na 3 cylindrach oczywiście nie za każdym razem, oraz szarpanie powyżej 2 tyś obrotów też nie zawsze. Ale po wywaleniu błędu szybko zaczęło ubywać płynu, bulgotało - poszła uszczelka pod głowicą . Przebieg 136 tyś km. Auto u mechanika to przy okazji rozrząd , pasek od alternatora , szlif no i co jeszcze trzeba będzie :)
Obrazek
bambrys
Specjalista
Avatar użytkownika
 
Posty: 329
Dołączył(a): Wt 13:57, 28 gru 2010
Lokalizacja: Nisko
Wiek: 40
Panda: 1,1 Olimpic klima gaz BRC
Imię: Dawid

Re: Nierówna praca silnika, szarpanie, brak mocy pb + lpg

Numer postu:#20  Postprzez victor89 » Pt 18:41, 23 sie 2013

U mnie chyba też to samo :( jaki jest koszt wymiany uszczelki z planowaniem głowicy?
FES 3.5 + ELM 327 1.4b. Proxi/osiowanie, kasowanie błędów itp.
victor89
Klubowicz
Avatar użytkownika
 
Posty: 777
Dołączył(a): So 18:29, 23 paź 2010
Lokalizacja: Warszawa
Wiek: 35
Panda: 1.2 Dynamic '04 + LPG
Imię: Wiktor

Re: Nierówna praca silnika, szarpanie, brak mocy pb + lpg

Numer postu:#21  Postprzez mich43l » Pt 21:36, 23 sie 2013

victor89 napisał(a):U mnie chyba też to samo :( jaki jest koszt wymiany uszczelki z planowaniem głowicy?

sama wymiana UPG to głupota wiem bo sam tak zrobiłem i żałuje że nie oddałem do sprawdzenia, jak masz ściągać głowice to trzeba :
- sprawdzić szczelność zaworów ( jak będzie trzeba to wymienić lub tylko doszlifować )
- sprawdzić prowadnice zaworów ( jak będzie trzeba to wymienić)
- sprawdzić uszczelniacze zaworowe a najlepiej wymienić koszt to 25-30zl komplet (8szt)
- sprawdzić stan popychaczy zaworowych
- sprawdzić luzy zaworowe
- sprawdzić wałek rozrządu

bo inaczej będziesz musiał ściągać kilka razy
u mnie koszt planowania i sprawdzenia szczelności to ok 450 zl

jeżeli o czymś zapomniałem to proszę mnie poprawić :)
ELM 327
Interfejs Tartarini
mich43l
Stały bywalec
Avatar użytkownika
 
Posty: 289
Dołączył(a): Pn 22:33, 03 gru 2012
Lokalizacja: Szczecin
Wiek: 35
Panda: 1.1 8V + Tartarini TEC99
Imię: Michał

Re: Nierówna praca silnika, szarpanie, brak mocy pb + lpg

Numer postu:#22  Postprzez victor89 » So 19:38, 24 sie 2013

Sprawdzę cewki, kable a potem jedziemy od góry tak? :D
Regulację zaworów miałem już dość dawno to fakt.
FES 3.5 + ELM 327 1.4b. Proxi/osiowanie, kasowanie błędów itp.
victor89
Klubowicz
Avatar użytkownika
 
Posty: 777
Dołączył(a): So 18:29, 23 paź 2010
Lokalizacja: Warszawa
Wiek: 35
Panda: 1.2 Dynamic '04 + LPG
Imię: Wiktor

Re: Nierówna praca silnika, szarpanie, brak mocy pb + lpg

Numer postu:#23  Postprzez Travis » N 10:27, 25 sie 2013

Ja jestem świeżo po regulacji zaworów, to jest zupełnie inne auto... nie szarpie, nie drży na jałowym, nic...
Nikt nie zatrzyma rock'n'rolla!
Travis
Świeżak
 
Posty: 33
Dołączył(a): Wt 16:36, 13 lis 2012
Lokalizacja: Bydgoszcz
Wiek: 33
Panda: Actual 1.1
Imię: Adam

Re: Nierówna praca silnika, szarpanie, brak mocy pb + lpg

Numer postu:#24  Postprzez ciopik » N 11:32, 25 sie 2013

Robiłeś w ASO?
Jaki koszt iczas?
ciopik
Aktywny
Avatar użytkownika
 
Posty: 62
Dołączył(a): N 18:30, 04 sie 2013
Lokalizacja: Gdynia
Wiek: 51
Panda: 1.2
Imię: Marek

Re: Nierówna praca silnika, szarpanie, brak mocy pb + lpg

Numer postu:#25  Postprzez bambrys » N 16:30, 25 sie 2013

U mnie cena regeneracji całej głowicy to 430 zł w tym jest szlif, szczelność głowicy , dotarcie zaworów, regulacja zaworów, wymiana uszczelniaczy zaworów, wymiana zimeringa wałka rozrządu, sprawdzenia wałka rozrządu, coś tam jeszcze było ale nie pamiętam , to wszystko bez demontażu i montażu plus wymiana rozrządu , pompa wody, pasek alternatora myślę że w 1 tyś się zamknę
Obrazek
bambrys
Specjalista
Avatar użytkownika
 
Posty: 329
Dołączył(a): Wt 13:57, 28 gru 2010
Lokalizacja: Nisko
Wiek: 40
Panda: 1,1 Olimpic klima gaz BRC
Imię: Dawid

Re: Nierówna praca silnika, szarpanie, brak mocy pb + lpg

Numer postu:#26  Postprzez Travis » N 17:31, 25 sie 2013

Nie, robiłem u swojego Tomka ;) kosztowało mnie to 100 za robotę i 72 ziko za 8 płytek. Czekał tydzień, ale to tylko dlatego, że w tym samochodzie od nowości (z gazem) nikt tego nie robił, a ma teraz 156kkm. Były cyrki z ustawieniem tego, wszystkie płytki trzeba było wymienić na grubsze. No, ale uważam że było warto, zbiera się jak trzeba, nie czuć nawet że siedzi się w odpalonym samochodzie.
Nikt nie zatrzyma rock'n'rolla!
Travis
Świeżak
 
Posty: 33
Dołączył(a): Wt 16:36, 13 lis 2012
Lokalizacja: Bydgoszcz
Wiek: 33
Panda: Actual 1.1
Imię: Adam

Poprzednia strona

Powrót do Mechanika - problemy techniczne

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 40 gości

cron