arnold napisał(a):Klemy przeczyść i nasmaruj wazeliną. Sprawdź też mocowania przewodów. To jest pierwsze co mi przychodzi do głowy.
leszekr napisał(a):Które kable sugerujesz sprawdzić?
przetwornica napisał(a):Niestety PIII ma zdecydowanie za duży pobór prądu na postoju i niskie napięcie ładowania
przetwornica napisał(a): wada samochodu podczas projektowania!
mierzyłem niedawno z ciekawości i uważam je za idealne
Jak widać napięcie zmienia się minimalnie w zależności od obciążenia alternatora odbiornikami prądu i prędkości silnika, dzięki temu rzadkością jest wymiana spalonej żarówki, tak częsta w niektórych innych markach aut. Napięcie ładowania np. 14,5 V nie polepszy ładowania akumulatora, jedynie spowoduje znacznie krótszą żywotność żarówek.
Powrót do Elektryka - problemy techniczne
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 9 gości