Strona 1 z 1

nierówna praca biegu jalowego

PostNapisane: Cz 13:29, 30 sty 2014
przez piotr2014
Cześć! Objawy - po przebiegu 28 tyś. silnik pracuje nierówno na wolnych obrotach ale gdy osiągnie optymalną temp. pracy - po zagrzaniu , szczególnie gdy zwiększę jego obciążenie (np. włączę światła mijania). Zdjąłem obudowę filtra powietrza - przeczyściłem gardziel przepustnicy (jedynie od góry) oraz wąż doprowadzający ciepłe powietrze z kolektora silnika do przepustnicy. Usunąłem maź (przepalony olej z wodą) - znaczna ilość. Objawy nie ustąpiły - podejrzewam cewkę WN lub moduł sterujący. Proszę o sugestie! Piotr.

Re: nierówna praca biegu jalowego

PostNapisane: Cz 15:04, 30 sty 2014
przez doldi
ja mam takie objawy po 26000 auto stoi w ASO

Re: nierówna praca biegu jalowego

PostNapisane: So 16:40, 01 lut 2014
przez simluczek
Nierówno, to znaczy obroty na biegu jałowym falują? Czy tez czuć w środku auta wibracje od silnika?

Re: nierówna praca biegu jalowego

PostNapisane: N 13:10, 02 lut 2014
przez doldi
Łukasz i te obroty czuć bardzo wyraźnie i kończą się czasami zgaszeniem silnika

Re: nierówna praca biegu jalowego

PostNapisane: Pn 12:42, 03 lut 2014
przez nesz@go2.pl
doldi napisał(a):Łukasz i te obroty czuć bardzo wyraźnie i kończą się czasami zgaszeniem silnika


W moim samochodziku (przebieg ok 6 tys km) do tej pory miałem 2 takie sytuacje ze na biegu jałowym po krótkiej jeździe obroty zaczęły skakać (w granicach do max 1,5k obrotów) niemniej po dalszej krótkiej jeździe ów problem znikł i na razie się nie pojawia (ciekawe czy mrozy miały na to wpływ bo działo się to przy temperaturach poniżej -10).