fiat&fiat
Napisane: So 21:09, 19 paź 2013
Czas najwyższy przedstawić to co w garażu towarzyszy Pandzie turbo
Małe czerwone cabrio - oczko w mojej głowie od 10 lat , 2-lata pracy zaowocowało takim efektem końcowym że moja druga połowa nie wie do końca nie wie czy jest pierwsza w kolejności czy druga
rocznik 85
zabudowa z normalnej wersji na cabrio
silnik 900cm+turbo moc około 100hp
przebieg 3000km
Uno turbo
pokusiłem się i kupiłem gotowy projekt z lekko padniętym silnikiem moc deklarowana przez sprzedającego 160-170 hp
ale to wszystko co potrafiło na bp ze względu na wtryskiwacze zamontowane z ducati monster bo większych w tej specyfikacji nie było.
I tu zbawienne się okazało LPG ,po remoncie silnika lekka modyfikacja programu zaowocowała wzrostem mocy do 220 hp dalsza ingerencja+kolejny remoncik.....i obecnie oscyluje na poziomie nawet 250hp oczywiście na GAZOLINE
rocznik 2002
wersja 900 przerobiona na abartha
silnik 1600 16v + turbo + nito-lpg
są jeszcze dwa
clio 1.4 16 żony do pracy
scenic dajzel na dalsze wypady rodzinne
Małe czerwone cabrio - oczko w mojej głowie od 10 lat , 2-lata pracy zaowocowało takim efektem końcowym że moja druga połowa nie wie do końca nie wie czy jest pierwsza w kolejności czy druga
rocznik 85
zabudowa z normalnej wersji na cabrio
silnik 900cm+turbo moc około 100hp
przebieg 3000km
Uno turbo
pokusiłem się i kupiłem gotowy projekt z lekko padniętym silnikiem moc deklarowana przez sprzedającego 160-170 hp
ale to wszystko co potrafiło na bp ze względu na wtryskiwacze zamontowane z ducati monster bo większych w tej specyfikacji nie było.
I tu zbawienne się okazało LPG ,po remoncie silnika lekka modyfikacja programu zaowocowała wzrostem mocy do 220 hp dalsza ingerencja+kolejny remoncik.....i obecnie oscyluje na poziomie nawet 250hp oczywiście na GAZOLINE
rocznik 2002
wersja 900 przerobiona na abartha
silnik 1600 16v + turbo + nito-lpg
są jeszcze dwa
clio 1.4 16 żony do pracy
scenic dajzel na dalsze wypady rodzinne