Kia Ceed 2.0 ON + Chip

Dział dla osób bez Pandy

Moderatorzy: Majkel_B, Camcioo

Kia Ceed 2.0 ON + Chip

Numer postu:#1  Postprzez Puhaal » So 23:28, 20 kwi 2013

Drugim autkiem w naszej familii jest kijanka z 2 litrowym dieslem (140KM i 305Nm) + zapodałem DPP w 44tuning.pl wiec wyniki są na poziomie 170KM i 365 Nm.
Odpukać - autko nigdy mnie nie zawiodło, jest szybkie (szybsze od 100HP :-/) i mniej pali niż seria.
Puhaal
Świeżak
 
Posty: 11
Dołączył(a): Cz 21:06, 11 kwi 2013
Lokalizacja: Warszawa
Panda: 100 HP
Imię: Marcin

Re: Kia Ceed 2.0 ON + Chip

Numer postu:#2  Postprzez jojo81 » N 21:24, 21 kwi 2013

Puhaal napisał(a):Drugim autkiem w naszej familii jest kijanka z 2 litrowym dieslem (140KM i 305Nm) + zapodałem DPP w 44tuning.pl wiec wyniki są na poziomie 170KM i 365 Nm.
Odpukać - autko nigdy mnie nie zawiodło, jest szybkie (szybsze od 100HP :-/) i mniej pali niż seria.


Jaki rocznik? Turbo jeszcze żyje? Tylne drzwi od środka jeszcze zdrowe czy ruda już się dała.

Ogólnie fajny wóz. Może kiedyś kupię choć na liście są jeszcze inne.

Ile to spalanie wynosi w miejskiej jeździe?

Pozdrawiam i szerokości.
Wszystko zeszło na bok od kiedy jest Bartłomiej.

Było GP PB,Croma JTD,Bravo T-Jet
a została Panda 1,1 i wół roboczy Passat TDI ATJ
jojo81
Klubowicz na emeryturze
Avatar użytkownika
 
Posty: 517
Dołączył(a): So 18:29, 23 paź 2010
Lokalizacja: Bielsko-Biała
Wiek: 43
Panda: 1.1 2004 r. Actual + drobne własne zmiany

Re: Kia Ceed 2.0 ON + Chip

Numer postu:#3  Postprzez Puhaal » N 22:01, 21 kwi 2013

jojo81 napisał(a):
Puhaal napisał(a):Drugim autkiem w naszej familii jest kijanka z 2 litrowym dieslem (140KM i 305Nm) + zapodałem DPP w 44tuning.pl wiec wyniki są na poziomie 170KM i 365 Nm.
Odpukać - autko nigdy mnie nie zawiodło, jest szybkie (szybsze od 100HP :-/) i mniej pali niż seria.


Jaki rocznik? Turbo jeszcze żyje? Tylne drzwi od środka jeszcze zdrowe czy ruda już się dała.

Ogólnie fajny wóz. Może kiedyś kupię choć na liście są jeszcze inne.

Ile to spalanie wynosi w miejskiej jeździe?

Pozdrawiam i szerokości.


182kkm (na chipie przejechane 150kkm), rocznik 2007, turbo żyje bo to 2.0, w 1.6 jest mniejsze i dlatego padało. Poza tym ja od początku dbam w dieslach aby po dłuższej jeździe odczekać 30sek zanim wył. silnik a na zimnym nie "pałować". Weź pod uwagę że :policjant: jeżdżą kijankami już ile lat, więc silnik jest nie do zajechania aczkolwiek uważam, że do najmocniejszego diesla powinni montować lepsze klocki, sprzęgło i większy filtr powietrza.
Jeśli chodzi o drzwi to racja - rdzawka się wdała i ASO rozkładało ręce. Nie jeżdżę już tam bo to szkoda kasy, olej i filtry wymieniam co 10kkm i odpukać żadna większa awaria się nie pojawiła jak do tej pory :D
Spalanie w mieście ok. 7,5 a z chipem 6,9l., trasa do 120km/h 6 bieg ok 6,5 a z chipem ok 5,5l.
Auto jest pakowne, zawieszenie w miarę sztywne i jak na 5,5 roku nic nie trzeszczy - stuka jedynie kol kierownicy ale to wada fabryczna.

Ogólnie polecam autko ! Zdrówka.
Puhaal
Świeżak
 
Posty: 11
Dołączył(a): Cz 21:06, 11 kwi 2013
Lokalizacja: Warszawa
Panda: 100 HP
Imię: Marcin

Re: Kia Ceed 2.0 ON + Chip

Numer postu:#4  Postprzez jojo81 » N 22:11, 21 kwi 2013

masz gwarancję na lakier i perforację? to niech naprawiają albo drzwi wymieniają - zapytaj w serwisie.
Pamiętam jak znajomi policjanci naśmiewali się kia , że do 100tyś nie dociągnie. Obecnie przebiegi dochodzą do 200tyś.km i turbo żyje , wtryski żyją tylko ruda zjada drzwi ale coś mi się obiło że drzwi mają zmieniać jak na gwarancji.
Cywilne 2.0 Diesel to rzadkość.

Służbowo pomyka 1,6 90KM Diesel 6biegów, na trasie 4,5 robie w mieście 6,5 to maks przy pałowaniu tylko ta ruda na klapie i drzwiach a tak fajny wóz.
Wszystko zeszło na bok od kiedy jest Bartłomiej.

Było GP PB,Croma JTD,Bravo T-Jet
a została Panda 1,1 i wół roboczy Passat TDI ATJ
jojo81
Klubowicz na emeryturze
Avatar użytkownika
 
Posty: 517
Dołączył(a): So 18:29, 23 paź 2010
Lokalizacja: Bielsko-Biała
Wiek: 43
Panda: 1.1 2004 r. Actual + drobne własne zmiany

Re: Kia Ceed 2.0 ON + Chip

Numer postu:#5  Postprzez bart_tychy » Pn 13:46, 22 kwi 2013

a czy gwarancja na perforację nie wymaga osobnego przeglądu? (oczywiście ekstra płatnego)
spalanie mniejesze niż w 1.3 :P
miliona kilometrów bez awarii :)
bart_tychy
Klubowicz na emeryturze
Avatar użytkownika
 
Posty: 1058
Dołączył(a): Wt 17:27, 02 lis 2010
Lokalizacja: Tychy
Wiek: 35
Panda: była, ale nie ma :( jest paseratti
Imię: Bartek

Re: Kia Ceed 2.0 ON + Chip

Numer postu:#6  Postprzez jojo81 » Pn 17:51, 22 kwi 2013

Gwarancja na perforacje jest gdy co rok się zleca przegląd lakieru na serwisie i osobne wpisy w ksiażce a jak ktoś robi przeglądy co rok to łączy przegląd mechaniczny z lakierem
Wszystko zeszło na bok od kiedy jest Bartłomiej.

Było GP PB,Croma JTD,Bravo T-Jet
a została Panda 1,1 i wół roboczy Passat TDI ATJ
jojo81
Klubowicz na emeryturze
Avatar użytkownika
 
Posty: 517
Dołączył(a): So 18:29, 23 paź 2010
Lokalizacja: Bielsko-Biała
Wiek: 43
Panda: 1.1 2004 r. Actual + drobne własne zmiany

Re: Kia Ceed 2.0 ON + Chip

Numer postu:#7  Postprzez toudi6666 » Pn 21:49, 03 cze 2013

powiem ci ze w 2011 kupowali mi do pracy nowa kijane. miala byc 2.0 dizel ale podobno awaryjna i chleje paliwa. kupilismy 1.6 115 w dizlu 150tys juz mam i jeszcze jedzie.klapa rdzewieje, rynienki zaczynaja rdzewiec, xenona zalozylem bo zarowki wymienialem 2razy w miesiacu. tak to ok. spalanie od 4.7 do 7.0. do wad to moge zaliczyc ze po 60tys zimowki zlom a letnie igly. amory z tylu padly po 90tys. raz zatankowalem jakiegos syfu i czyszczenie baku z wymiana filtra 960zl. ale tak to wszystko chodzi. kiera popekala i skora obszylem
toudi6666
Świeżak
 
Posty: 25
Dołączył(a): Wt 6:54, 28 maja 2013
Lokalizacja: Zawiercie
Panda: panda 1.1
Imię: Łukasz


Powrót do Moje inne 4 kółka

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 7 gości

cron