Witam Wszystkich serdecznie ;)

Jesteś "Nowy" - Przygodę z forum klubowym zacznij tutaj

Moderatorzy: Majkel_B, Camcioo

Witam Wszystkich serdecznie ;)

Numer postu:#1  Postprzez paweł11321 » N 20:29, 02 lip 2017

Witam wszystkich forumowiczów ;), mam na imię Paweł, jestem studentem i z powodu sytuacji w której się znajduję zmuszony jestem do zakupu swojego pierwszego samochodu ;). Budżet którym dysponuję to około 10 tysięcy. Potrzebuję auta taniego w ekslopatacji, jestem spokojnym kierowcą który po prostu dojężdza ( a właściwie " chce dojeżdżać :P) od punkt A do punktu B, na zajęcia. Szukam samochodu przede wszystkim którego nie zje rdza, strasznie się tego boję, taka moja psychoza. Czy panda będzie dla mnie dobrym rozwiązaniem dysponując taką kwotą pieniędzy ? Bardzo dziękuje za odpowiedzi i pozdrawiam serdecznie :).
paweł11321
Świeżak

Panda: nie wiem
Imię: Paweł

Re: Witam Wszystkich serdecznie ;)

Numer postu:#2  Postprzez morpheus1581 » N 22:01, 02 lip 2017

Bydgoszcz wita :D
Za 10 tyś kupisz już zadbany egzemplarz. Pandy zaczynają gnic z tyłu progów, w tamtym miejscu zwróć ewentualnie uwagę.
morpheus1581
Klubowicz na emeryturze

Panda: Była Panda jest Fabia
Imię: Marcin

Numer postu:#3  Postprzez paweł11321 » N 22:36, 02 lip 2017

a czy panda jest ogólnie narażona na korozję? chodząć po ulicy oglądam samochody i szczerze mówiąc cięzko namierzyć zardzewiała pande ; ) Czy np taki peugeot 206 jest lepszy pod tym względem ? Dziękuje za odpowiedź i jeszcze raz pozdrawiam z bydgoszczy :). Budżet to rzeczywiście koło 10 tysięcy jednak chciałbym zostawić sobie z tysiąc złotych na wymianę rozrządu więc samochód kupiłbym za około 9 tysięcy ;)
paweł11321
Świeżak

Panda: nie wiem
Imię: Paweł

Numer postu:#4  Postprzez morpheus1581 » N 22:49, 02 lip 2017