Strona 1 z 1

przekladka 1.1 na 1.4

PostNapisane: Cz 20:32, 28 maja 2015
przez Cubaw12
Cześć, rozważam czysto teoretycznie czy da się zamienić w mojej Pamdzie silnik na 1.4. Na allegro takich silników całkiem sporo i w sumie nie takie drogie. Warsztat gdzie pytałem chce 700 plus części, więc też do ogarnięcia. Pytanie brzmi czy to wykonalne i co jeszcze trzeba będzie wymienić.

Re: przekladka 1.1 na 1.4

PostNapisane: Cz 21:19, 28 maja 2015
przez Dorian1.1
Cubaw12 napisał(a):Cześć, rozważam czysto teoretycznie czy da się zamienić w mojej Pamdzie silnik na 1.4. Na allegro takich silników całkiem sporo i w sumie nie takie drogie. Warsztat gdzie pytałem chce 700 plus części, więc też do ogarnięcia. Pytanie brzmi czy to wykonalne i co jeszcze trzeba będzie wymienić.


Silnik skrzynia wózek(chyba) instalacja elektryczna(część silnikowa/ przednia), zestaw startowy. Na dzień dzisiejszy nieopłacalne jeśłi nie robisz sam w garażu. Ceny powalają jeśli zmieścisz się w 6tysiącach ze wszystkim to pogratuluję.

Re: przekladka 1.1 na 1.4

PostNapisane: Cz 22:34, 28 maja 2015
przez Deacon
To się tylko tak wydaję, że części są niedrogie. Jak poskładasz wszystko do kupy to już cena taka fajna nie będzie. Za ok 10tyś masz gotową przekładkę na 1.4 T-jet w TRS racing.

Re: przekladka 1.1 na 1.4

PostNapisane: Cz 22:51, 28 maja 2015
przez Cubaw12
10000 to kupa kasy, ale jutro im pośle maila z zapytaniem, może da się mniej koników ale taniej :)

Re: przekladka 1.1 na 1.4

PostNapisane: Pt 13:10, 29 maja 2015
przez Cubaw12
No więc podpytałem w TRS i wygląda to następująco. Jeżeli chcesz mieć 200 koników pod maską to ok 10 tyś. Jeżeli stuknie 103 to ok 6 tyś. Kwota jest za system 'pod klucz" oddajesz co masz i odbierasz gotowego z nowymi wszystkim częściami i zregenerowanym silnikiem. Kolejna cena która może zainteresować to wymiana przednich tarcz na większe (chyba 225 mm, ale mogłem złe zapamiętać) za 800 z regenerowanymi zaciskami, podobno pomaga na tyle że nie ma sensu już ruszać tyłu.

Re: przekladka 1.1 na 1.4

PostNapisane: Pt 14:33, 29 maja 2015
przez Regis
Raczej 255 ;) Ale 800 zł za przekładkę tarcz + zacisków to możesz mieć kompletne 285mm z multipli na dobrych tarczach i klockach :)

Re: przekladka 1.1 na 1.4

PostNapisane: Pt 15:57, 29 maja 2015
przez Forsaken
Cubaw12 napisał(a):No wiec podpytałem w TRS i wygląda to następująco. Jeżeli chcesz mieć 200 koników pod maską to ok 10 tyś. Jeżeli stuknie 103 to ok 6 tyś. Kwota jest za system 'pod klucz" oddajesz co masz i odbierasz gotowego z nowymi wszystkim częściami i zregenerowanym silnikiem. Kolejna cena która może zainteresować to wymiana przednich tarcz na większe (chyba 225 mm, ale mogłem złe zapamiętać) za 800 z regenerowanymi zaciskami, podobno pomaga na tyle że nie ma sensu już ruszać tyłu.


Dziwne..
Jak z nimi rozmawiałem to 1,4 kosztowało 10 000 a 1.2 8000zł.
Jeśli prawda to co piszesz nie jest źle i być może w końcu zawita u 1.4 pod maską :D

Re: przekladka 1.1 na 1.4

PostNapisane: Pt 19:58, 29 maja 2015
przez olo 1
Masz niby cały zestaw,
http://olx.pl/oferta/fiat-500-abarth-1- ... dff266fe39
a znając życie do 10 000 dociągnie na gotowo.

Re: przekladka 1.1 na 1.4

PostNapisane: Pt 23:07, 29 maja 2015
przez Cubaw12
Podsumowanie nie jest wesołe, jeżeli chcesz mieć 100HP, to najlepiej go po prostu od razu takiego kupić. Jeżeli chcesz mieć coś więcej to trzeba kupić cokolwiek i wpakować ok kilkunastu tysięcy, a za taką kasę to już się można zaopatrzyć w coś stworzonego od podstaw do ostrej zabawy.

Re: przekladka 1.1 na 1.4

PostNapisane: So 0:01, 30 maja 2015
przez Deacon
Moim zdaniem nie ma sensu wsadzać 1.4 od 100HP. Jak już coś robić to tylko T-Jet.

Re: przekladka 1.1 na 1.4

PostNapisane: So 0:57, 30 maja 2015
przez Forsaken
Deacon napisał(a):Moim zdaniem nie ma sensu wsadzać 1.4 od 100HP. Jak już coś robić to tylko T-Jet.

Może i masz rację ale do takiej mocy trzeba troszkę więcej w aucie przerobić.

Re: przekladka 1.1 na 1.4

PostNapisane: So 10:33, 30 maja 2015
przez Deacon
Na pewno hamulce - jakieś wentylowane (np. z Multijeta) z przodu i na pewno tarcze z tyłu.

Re: przekladka 1.1 na 1.4

PostNapisane: So 14:45, 30 maja 2015
przez Cubaw12
Zgodnie z tym co mówił gość w TRS to hamulce proponują przerabiać tylko z przodu, oni twierdzą że z tyłu nie ma sensu bo fabryczne dają radę tylko trzeba je mieć w dobrym stanie. Z mojego doświadczenia z wyścigówkami (a nie jest ono jakieś wielkie) to przy silniku z 200 końmi to raczej wymieniał bym zawieszenie na diabelnie sztywne i koła na niskie a szerokie. Tyle że w takim układzie jeżdżenie tym po mieście było by masakrą. czyli albo wyścigówka, albo autko do miasta, ja na razie pozostanę przy autku do miasta, na wyścigówkę jeszcze przyjdzie czas :) Za rok może dwa da się 100HP przytargać już za ok dychę z Niemiec, a w nim już troszkę mniej trzeba wymieniać niż w moim Vanie. Wtedy silnik ze 100HP do Vana , T-jet do 100HP i za 20000 będą dwie fajne pandy :) teraz tylko ciężko pracować i pieniążki odkładać :)

Re: przekladka 1.1 na 1.4

PostNapisane: N 7:09, 31 maja 2015
przez Blimek
Albo kupić 100hp i przerobić na vana :)