Numer postu:#3 przez Rejmi » N 9:58, 06 lip 2014
3 mozliwosci - bo amorek wykluczam bo byc czul ze autko w nierownych zakretach skacze i na hamowaniu ta strona ewidentnie mniej trzyma i np wlacza sie na tym kole abs o ile jest lub tez ta strona bardziej na nierownosciach blokuje kolo jezeli abs-u brak
1. koncowka drazka kierowniczego raczej malo tlucze czuc "na prowadzeniu" np ciaga po koleinach bardziej i mniej precyzyjne kierowanie
2. wahacz - bedze tluc calkiem zdrowo
3. jezeli masz to lacznik stabilizatora - nie wiem jak bylo w 2010 z 1,1 ale zasada byla taka ze jest wspomaganie jest stabilizator
by sprawdzic "3" skrec kola i zlap reka w miejscu laczenia lacznika ze stabilizatorem i szarp energicznie w roznych plaszczyznach - jak jest luz poczujesz a wczesniej slyszysz - jakby cos wymieniaj obie strony na raz - koszt niewieki robota "pod blokiem" 30 minut
by sprawdzic "2" podnies autko i poruszaj kolem w osi pionowej chwytajac za kolo gora-dol i ruszaj w tej plaszczyznie - mozesz nie slyszec ale poczujesz - jak jest druga osoba to niech dotyka w czasie ruszania sworznia wahacza (tu przy kole) - robota do zrobienia pod blokiem o ile nie zapikly sie sruby za bardzo - warto poniej sprawdzic zbieznosc
by sprawdzic "1" podnies autko i lapiac kolo w plaszczyznie poziomej ruszaj na boki - raczej nie bedziesz sslyszal a bedziesz czul - tez moze ktos macac jednocesnie koncowke drazka - jest luz to bedzie czuc bez problemu - robota na 30 minut pod blokiem - koniecznie zbieznosc po wymianie - warto zrobic od razu obie strony