Strona 1 z 1

Metalowy wąż płynu chłodzącego.

PostNapisane: Śr 21:38, 30 kwi 2014
przez szwabu
Witam! Być może odgrzewam jakiś stary temat, ale nie mogłem tego znaleźć...

Czeka mnie wymiana metalowego węża od płynu chłodzącego. Moje pytanie brzmi jak się do tego zabrać, żeby jak najmniej się narobić? :) Dostęp wydaje się dość utrudniony... Co powinienem wcześniej zdemontować aby to pewnie założyć? I lepiej od dołu czy od góry?
Panda 1.1

Za wszelkie rady będę wdzięczny :)

Re: Metalowy wąż płynu chłodzącego.

PostNapisane: Cz 0:19, 01 maja 2014
przez AdaMs
Mówisz o rurce która wychodzi z pompy wody i jest rozgałęziona ? Jeżeli tak to wymieniałem ją u siebie ;) Zamienników nie ma, tylko ori. Wymieniał mechanik i robił od dołu :P

Re: Metalowy wąż płynu chłodzącego.

PostNapisane: Cz 10:52, 01 maja 2014
przez szwabu
Dokładnie o tej rurce mówię. Już kupiłem orginalną. Tylko jak patrzę na to, to też zastanawiam się czy nie oddać tego do mechanika :) Dlaczego ja mam się męczyć? :) Ale z drugiej strony jestem zwolennikiem robienia wszystkiego samemu...:)

Re: Metalowy wąż płynu chłodzącego.

PostNapisane: Cz 13:16, 01 maja 2014
przez AdaMs
Możesz zapytać ile Ci weźmie za wymianę i wtedy ocenisz opłacalność. Ja nie pamietam ile dalem. Ale na szczęście pompy nie trzeba zdemontować :-)

Re: Metalowy wąż płynu chłodzącego.

PostNapisane: Cz 19:15, 01 maja 2014
przez olo 1
przerabiałem to dwa razy raz na 1.1 i silniku na wierzchu to była bajka,a drugi na aucie z kanału,silnik 1.2 z klimą,musiałem demontować rozrusznik i sprężarkę odsunąć,ściągałem też ósemkę ze wspornikiem(poduszkę tylną skrzyni),ogólnie nie było wesoło tym bardziej jak się okazało na warsztacie biorą 100-150 złocisza