Numer postu:#10 przez OsiemKilo » Pt 10:05, 04 kwi 2014
Jeśli to byłyby przeguby to drgania i walenie najmocniej występowałyby przy mocnym obciążeniu układu napędowego czyli w sytuacji gdy jedziesz w dolnym zakresie obrotów i wciskasz gaz do podłogi. Także chyba możemy przeguby skreślić z listy.
Jeśli piszesz, że coś obciera to musisz ściągnąć koło i szukać wzrokowo na którym elemencie widać otarcia. Przy okazji możesz oczyścić szczotką drucicianą powierzchnię styku piasty z felgą, bo jeśli jest tam jakiś syf i felga nie równo siedzi, bicie może się pojawiać.
Jeszcze pozostaje kwestia podzespołów zawieszenia które mogą być w złym stanie albo wina może leżeć w samych oponach, kupowałeś nowe czy są używki razem z felgami?
Mam nadzieję, że sprawdzałeś czy koła są podokręcane?