1.3 Mjet wymiana paska wieloklinowego
Napisane: Wt 18:50, 24 wrz 2013
Witam
Dzisiaj przy okazji wywalania kata zauważyłem, że pasek wieloklinowy jest w fatalnym stanie. Trzeba go wymienić tylko pytanie czy sam pasek czy może razem z napinaczem? Sam pasek Conti to jakieś 60zl, zestaw z napinaczem SKF to jakieś 200zl. Przebieg 112tyś km.
Kasa nie gra aż takiej roli ale pytam, czy to się wymienia kompletem czy tylko pasek?
No i pytanie zasadnicze - robił to już ktoś w klekocie? Dam radę sam to ogarnąć?
Dzisiaj przy okazji wywalania kata zauważyłem, że pasek wieloklinowy jest w fatalnym stanie. Trzeba go wymienić tylko pytanie czy sam pasek czy może razem z napinaczem? Sam pasek Conti to jakieś 60zl, zestaw z napinaczem SKF to jakieś 200zl. Przebieg 112tyś km.
Kasa nie gra aż takiej roli ale pytam, czy to się wymienia kompletem czy tylko pasek?
No i pytanie zasadnicze - robił to już ktoś w klekocie? Dam radę sam to ogarnąć?