Numer postu:#6 przez mich43l » Wt 18:02, 27 sie 2013
najlepiej ściągnąć zacisk i w imadle wyciągać i wkładać osłony, prowadnice zacisku odkręcasz imbusem od strony silnika
osłonę tłoczka ściągałem dużym płaskim śrubokrętem natomiast osłonę prowadnicy trzeba małym śrubokrętem wygiąć i wyciągnąć kombinerkami , tłoczek należy wyczyścić / przejechać kilka razy papierem ściernym w miejscu gdzie styka się z klockami , następnie wyczyścić miejsce gdzie tłoczek będzie włożony , nasmarować tłoczek pastą do tłoczków sprawdzić czy lekko chodzi a następnie założyć osłonę ja wykorzystuje zawsze imadło i tępe drewienko powoli wciskając lub też po woli młoteczkiem tak aby nie uszkodzić gumy
Osłony prowadnicy przeczyścić z rdzy papierem ściernym następnie założyć jedną osłonę , następnie dobrze nasmarować prowadnicę i zamontować kolejną osłonę sprawdzić czy chodzi lekko, jeżeli tak to tylko końcówki gumy należy wpasować w rowki na prowadnicy żeby nie wyskoczyły i zamontować zacisk
ELM 327
Interfejs Tartarini