Strona 1 z 1

Słaby 1.1

PostNapisane: Cz 11:51, 28 lut 2013
przez adrian2558
Mam taki problem: w ostatnią niedzielę kupiłem pandę 1.1 z 2007 roku z przebiegiem 190000. Ogólnie jeździ się dobrze, tylko zastanawia mnie to, że gorzej się zbiera, niż Seicento z tym samym silnikiem + LPG z przebiegiem 260000. Czy to problem z główną, czy tylko filtry do wymiany. Dodam tylko, że silnik nie kopci, spaliny nie śmierdzą, odpala bez problemu i silnik równo i cicho pracuje...
Towarzysze, pomożecie? :)

Re: Słaby 1.1

PostNapisane: Cz 12:13, 28 lut 2013
przez djkodi
Sprawdziłbyś filtry pierw powietrza, paliwa bo mogą byś zatkane
Bo jak auto było jeżdżone delikatnie, spokojnie a nie dynamicznie, wkręcane na wysokie obroty to filtry pozachodziły syfem

Re: Słaby 1.1

PostNapisane: Cz 12:40, 28 lut 2013
przez bambrys
A ta kupiona panda ma gaz??
Powymieniaj wszystkie filtry od gazu bo jak nie były długo wymieniane to pozatykane są
Filtra paliwa w pandzie nie ma tylko sitko na pompie , filtr powietrza
Zmień kable świece standardowe wymiany po zakupie auta

Re: Słaby 1.1

PostNapisane: Cz 13:19, 28 lut 2013
przez adrian2558
Gazu nie ma. Na razie nie będę montował, bo nie wiem, czy nie będzie trzeba jej szybko sprzedać...

Wiecie co jeszcze? Przybyło oleju... Chyba kupiłem bubla :/

Re: Słaby 1.1

PostNapisane: Cz 13:59, 28 lut 2013
przez zecer1971
Dlaczego panda zbiera się słabiej.......
Różnica masy między pandą a seicento, opory toczenia pandy też pewnie są większe, a taki mały silniczek to odczuwa.

Re: Słaby 1.1

PostNapisane: Cz 16:00, 28 lut 2013
przez adrian2558
To nie są opory toczenia, bo auto ciężko rozpędzić ponad 90. I co jeszcze- dzisiaj zobaczyłem, że pod korkiem oleju zbiera się takie białe 'masło'. Nie wygląda to dobrze. I proszę o pomoc, bo powoli zaczynam się martwić.

Re: Słaby 1.1

PostNapisane: Cz 16:51, 28 lut 2013
przez waldekb3
Możliwe że uszczelka pod głowicą się kończy.

Re: Słaby 1.1

PostNapisane: Cz 17:39, 28 lut 2013
przez Lukasz
Białe masło na korku - 100% uszczelka pod głowicą, przepala ci płyn chłodniczy silnik, oraz dostaje się płyn do oleju (wymienić trzeba od razu olej i filtr) dla pewności możesz wykręcić świece i zobaczyć tłoki - jeśli są czyste to jest takie zjawisko jak napisałem ( w pandzie często przy cylindrze nr1)

Możesz mieć przytkany katalizator ze względu na badziewne paliwo, były przypadki np. na śląsku ze fiaty oraz inne samochody miały problem z rozwijaniem prędkości przez zatkane katalizatory. Jeśli samochód nie potrafi nawet po 10 minutach szybciej jechać niż te twoje 90km/h to tylko kwestia czasu aż maksymalnie będzie mógł osiągnąć 50km/h...

Re: Słaby 1.1

PostNapisane: Cz 18:41, 28 lut 2013
przez zecer1971
adrian2558 napisał(a):To nie są opory toczenia bo auto ciężko rozpędzić ponad 90. I co jeszcze- dzisiaj zobaczyłem, że pod korkiem oleju zbiera się takie białe 'masło'. Nie wygląda to dobrze. I proszę o pomoc, bo powoli zaczynam się martwić.


To mogłeś napisać w pierwszym poście że ciężko rozpędzić ponad 90, bo ja zrozumiałem że wolniej się buja panda od sc :ogien:
Albo uszczelka pod głowicą lub niedogrzany silnik, jeżeli chodzi o masło pod korkiem.

Re: Słaby 1.1

PostNapisane: Cz 18:45, 28 lut 2013
przez wuja69
Ja przesiadłem się z Seja (1,1 mpi) do Pandy(1,1) ,utrata dynamiki bardzo odczuwalna,co do masła, jak nie wiele go jest ,to przyczyną może być niedogrzany silnik-krótkie odcinki zimą.Piszesz ,że więcej niż 90 nie pojedziesz-to rzeczywiście mało,powinna dalej powoli ,,skrobać,, prędkość .

Re: Słaby 1.1

PostNapisane: Pn 20:11, 04 mar 2013
przez adrian2558
A więc tak więc: Uszczelka jest ok. wszystko jest ok, tylko płyn chłodniczy ucieka przez tyci tyci dziurkę w chłodnicy. Dzisiaj misiek wylądował w serwisie LPG, żeby zamontować instalację firmy Stag i powinna śmigać :)