Strona 1 z 1

Korektor siły hamowania

PostNapisane: Śr 14:24, 27 paź 2010
przez Dawid2
Witam!
To mój pierwszy post na forum i niestety zaczynam w tym dziale...
Otóż dziś zauważyłem, że zaświeciła mi się kontrolka od hamulca, zatem oddałem ojcu auto na diagnozę ... korektor siły hamowania leje.

Dzwoniłem do ASO, cenią sobie 1 w cenie 275zł, co powiem szczerze nie bardzo mi się podoba. Miał ktoś podobny problem ? Da się go zastąpić czymś tańszym ?;)

Pozdrawiam!

PostNapisane: Śr 15:07, 27 paź 2010
przez Vito
Wydaj mi się ze mam coś takiego, ale pewny nie jestem :(
Jak powiesz mi jak to dokładnie wygląda lub dasz foto oraz napiszesz gdzie ten korektor sie montuje to ci powiem czy mam :P

PostNapisane: Śr 16:19, 27 paź 2010
przez sabath21
Vitek, korektor jest przy zbiorniczku wyrównawczym płynu hamulcowego. Taki układ z którego wychodzą 4 przewody hamulcowe.

PostNapisane: Śr 16:40, 27 paź 2010
przez Vito
takie cos ?

Obrazek


Przed chwilką fotkę zrobiłem bo coś kojarzę ze to do pompy hamulcowej wchodzi :)

PostNapisane: Pt 18:47, 29 paź 2010
przez Dawid2
Przepraszam, że dopiero teraz piszę, ale wzięło mnie choróbsko.

Vito, to jest dokładnie to;)

Zatem pytanie do Ciebie brzmi:
ile masz takich i czy chciałbyś sprzedać, jaki stan i za ile?

Pozdrawiam:)

PostNapisane: Pt 19:52, 29 paź 2010
przez Wolfi
Za tydzien moge odebrac i przywiezc za free do tarnowa :D

PostNapisane: Pt 20:51, 29 paź 2010
przez Vito
Nówka sztuka, mam tylko jedną :) 120zł i będzie git.
Jak jesteś zainteresowany to priv lub GG 3010248

PostNapisane: So 14:56, 30 paź 2010
przez Dawid2
Właśnie zauważyłem, że na moich korektorach jest inny symbol ...
15.21 0414C, nie wiem czy będzie pasować w takim razie zestaw złożony z 1dnego takiego jak ja mam i 2giego tego Twojego.

Może mi ktoś naświetlić sprawę jak to wszystko wygląda w praktyce?
Miał ktoś podobne sytuacje?

PS. nie ogarniam tych fiatowskich oznaczeń części...

PostNapisane: So 18:31, 30 paź 2010
przez Vito
To co jest na nim wybite to na pewno nie jest nr części :) tyle wiem

PostNapisane: So 19:13, 30 paź 2010
przez Dawid2
Ja się tego również obawiam... nie chciałbym, żeby dalej było to samo.

Btw. wie ktoś może z jaką wartością powinien hamować tył w pandzie?

PostNapisane: Pt 23:07, 24 gru 2010
przez Dawid2
Problem cieknącego korektora siły hamowania został zażegnany w sposób bardziej manufakturowy. Ojciec podjął temat i dorobił tuleje, która była idealnie dopasowana do korektora, przytwierdził ja do niego za pomocą specjalnego kleju do metalu oraz prasy 20 tonowej :)
Obyło się bez wydawania 275 zł ;)
Pozdrawiam!