Strona 1 z 1
Korektor siły hamowania
Napisane:
Śr 14:24, 27 paź 2010
przez Dawid2
Witam!
To mój pierwszy post na forum i niestety zaczynam w tym dziale...
Otóż dziś zauważyłem, że zaświeciła mi się kontrolka od hamulca, zatem oddałem ojcu auto na diagnozę ... korektor siły hamowania leje.
Dzwoniłem do ASO, cenią sobie 1 w cenie 275zł, co powiem szczerze nie bardzo mi się podoba. Miał ktoś podobny problem ? Da się go zastąpić czymś tańszym ?;)
Pozdrawiam!
Napisane:
Śr 15:07, 27 paź 2010
przez Vito
Wydaj mi się ze mam coś takiego, ale pewny nie jestem
Jak powiesz mi jak to dokładnie wygląda lub dasz foto oraz napiszesz gdzie ten korektor sie montuje to ci powiem czy mam
Napisane:
Śr 16:19, 27 paź 2010
przez sabath21
Vitek, korektor jest przy zbiorniczku wyrównawczym płynu hamulcowego. Taki układ z którego wychodzą 4 przewody hamulcowe.
Napisane:
Śr 16:40, 27 paź 2010
przez Vito
takie cos ?
Przed chwilką fotkę zrobiłem bo coś kojarzę ze to do pompy hamulcowej wchodzi
Napisane:
Pt 18:47, 29 paź 2010
przez Dawid2
Przepraszam, że dopiero teraz piszę, ale wzięło mnie choróbsko.
Vito, to jest dokładnie to;)
Zatem pytanie do Ciebie brzmi:
ile masz takich i czy chciałbyś sprzedać, jaki stan i za ile?
Pozdrawiam:)
Napisane:
Pt 19:52, 29 paź 2010
przez Wolfi
Za tydzien moge odebrac i przywiezc za free do tarnowa
Napisane:
Pt 20:51, 29 paź 2010
przez Vito
Nówka sztuka, mam tylko jedną
120zł i będzie git.
Jak jesteś zainteresowany to priv lub GG 3010248
Napisane:
So 14:56, 30 paź 2010
przez Dawid2
Właśnie zauważyłem, że na moich korektorach jest inny symbol ...
15.21 0414C, nie wiem czy będzie pasować w takim razie zestaw złożony z 1dnego takiego jak ja mam i 2giego tego Twojego.
Może mi ktoś naświetlić sprawę jak to wszystko wygląda w praktyce?
Miał ktoś podobne sytuacje?
PS. nie ogarniam tych fiatowskich oznaczeń części...
Napisane:
So 18:31, 30 paź 2010
przez Vito
To co jest na nim wybite to na pewno nie jest nr części
tyle wiem
Napisane:
So 19:13, 30 paź 2010
przez Dawid2
Ja się tego również obawiam... nie chciałbym, żeby dalej było to samo.
Btw. wie ktoś może z jaką wartością powinien hamować tył w pandzie?
Napisane:
Pt 23:07, 24 gru 2010
przez Dawid2
Problem cieknącego korektora siły hamowania został zażegnany w sposób bardziej manufakturowy. Ojciec podjął temat i dorobił tuleje, która była idealnie dopasowana do korektora, przytwierdził ja do niego za pomocą specjalnego kleju do metalu oraz prasy 20 tonowej
Obyło się bez wydawania 275 zł
Pozdrawiam!