Strona 1 z 1
Uszczelniacze skrzyni
Napisane:
Śr 14:37, 13 cze 2012
przez boston
czy w pandzie tak to wygląda ?
wału korbowego 74x88x8
wałek sprzęgłowy 19,8x40x5,5/8
jutro zwalam skrzynie to przy okazji wszystkie siemeringi bym wymienił, tam coś jeszcze jest ?
Re: Uszczelniacze skrzyni
Napisane:
Cz 8:21, 14 cze 2012
przez OsiemKilo
Simeringi półosi.
Panda 1.3 Mjet 2k5 - uszelniacze półosi skrzyni biegów.
Napisane:
Wt 14:29, 23 cze 2015
przez Mastrojani
Witajcie,
Tak wiem - widziałem już tutaj podobny post. Z tego, co zdążyłem się zorientować - jest to dość popularny problem tych samochodów.
Podczas wymiany turbiny odkryłem, że półosie puszczają olej ze skrzyni - cała jest mokra oraz poklejona.
Z tego co mi wiadomo pewien mechanik kilka lat temu wymieniał ów uszczelniacze - jak widać problem pozostał.
Pytanie - jakie uszczelniacze najlepiej kupić? Czy macie namiar na jakieś dobre i sprawdzone uszczelniacze?
Pozdrawiam.
Re: Uszczelniacze skrzyni
Napisane:
Pt 21:46, 07 sie 2015
przez morpheus1581
Pytanie do posiadaczy Multijetów. Ostatnio zauważyłem, że mam zapocone osłony półosi.
Czy tam są typowe uszczelniacze półosi tak jak na przykład miałem w seicento? Chyba nie bo nigdzie nie mogę znaleźć czegoś takiego jak uszczelniacze.
Co tam jest stosowane? Czy tylko oringi czy siemeringi?
Jeśli ktoś już to robił w Multijecie to proszę o link do tych uszczelniaczy. Na jedną i drugą stronę.
Dzięki.
Re: Uszczelniacze skrzyni
Napisane:
N 16:46, 09 sie 2015
przez Dreamcatcher
Generalnie nie wiem czy warto kupować przed naprawą. Jeśli gniazda uszczelniaczy są już wyrobione to jedyna rada rozebrać, pomierzyć i dopiero na tej podstawie dobierać. Przynajmniej u mnie tak robiono. A i tak dopiero drugim razem się udało.
Re: Uszczelniacze skrzyni
Napisane:
Wt 9:52, 11 sie 2015
przez Rejmi
Cholercia u siebie zauważyłem to samo - mam mokro przy skrzyni przy lewej półosi....
da radę to zrobić własnym sumptem?
dużo z tym roboty?
jakie problemy można napotkać przy naprawie?
da się to zrobić w garażu mając jako-takie pojęcie i umiejętności posługiwania się narzędziami?
jaki może być orientacyjny czas naprawy?
i co najważniejsze... co może być przyczyną? czy tylko jakiś uszczelniacz?
samochód ma dopiero 50 tyś przebiegu.
Re: Uszczelniacze skrzyni
Napisane:
Wt 10:40, 11 sie 2015
przez morpheus1581
Uszczelniacze to słabe punkty wszystkich fiatów.
Odradzam robić to samemu jeśli nigdy tego nie robiłeś. Koszta naprawy u mechanika nie są takie duże.
Same uszczelniacze kosztują ok 25 zł. Myślę, że mechanik nie powinien skasować więcej niż 100
Re: Uszczelniacze skrzyni
Napisane:
Wt 12:12, 11 sie 2015
przez Rejmi
pytam bo będę wymieniał amortyzatory z przodu więc miałbym za jednym podejściem robotę
a czy słaby punkt? hmm miałem pandę 1.1 i do chwili sprzedania czyli 170 tys nalotu nie miałem kompletnie tego problemu.