Strona 1 z 1

Telepanie silnikiem na biegu jałowym pod obciążeniem

PostNapisane: So 22:44, 17 mar 2012
przez boston
Dzisiaj nowość :(
jałowy bieg - zapalone światła - silnik się "telepie"
jałowy bieg - zapalone światła, wciśnięty pedał hamulca na światłach - tak się "telepie" że aż tylna półka wpada w rezonans - jest kiepsko
jałowy bieg - zgaszone światła - super
telepie = bardzo duże wibracje przenoszące się na budę

z czym to wiązać ?
objawy na benzynie i na gazie
świece i przewody ok 10k km

Re: Telepanie silnikiem na biegu jałowym pod obciążeniem

PostNapisane: So 23:04, 17 mar 2012
przez victor89
a jak dołożysz ogrzewanie szyby tylnej?

Re: Telepanie silnikiem na biegu jałowym pod obciążeniem

PostNapisane: So 23:10, 17 mar 2012
przez boston
tak każde dodatkowe obciążenie potęguje wibracje

Re: Telepanie silnikiem na biegu jałowym pod obciążeniem

PostNapisane: So 23:33, 17 mar 2012
przez elitspro
Ja tez mam takie telepanie gdy np wcisne hamulec na skrzyzowaniu, wtedy obroty sa strasznie niskie.

Re: Telepanie silnikiem na biegu jałowym pod obciążeniem

PostNapisane: So 23:37, 17 mar 2012
przez boston
no widzisz a ja cały czas miałem cud miód normalnie a dziś taka dupa
myślałem że jakieś lewe paliwo ale zalałem dziś do pełna na BP przegoniłem trochę na obwodnicy ale dalej to samo

Re: Telepanie silnikiem na biegu jałowym pod obciążeniem

PostNapisane: So 23:38, 17 mar 2012
przez elitspro
U mnie czasem jest dobrze a czasem wlasnie telepie.

Re: Telepanie silnikiem na biegu jałowym pod obciążeniem

PostNapisane: N 10:01, 18 mar 2012
przez dziadek
w okolicach przepustnicy po prawej stronie wchodzi taki niebieski przewód (od pochłaniacza par paliwa), odłącz go od wejścia i zatkaj je czymś np. taśmą. Odpal i zobacz wtedy czy będzie normalnie. Wchodzi on do elektrozaworu, który często się zabrudza i psuje. Problem narasta wraz z ilością paliwa w baku, im więcej tym gorzej. Drugą opcją może być silnik krokowy, powinien utrzymywać stałe obroty niezależnie od obciążenia silnika na biegu jałowym, może po prostu jest brudny, warto przemyć go wraz z przepustnicą, ja zawsze zanurzam w nafcie i tak leży ok jeden dzień, potem sprężone powietrze i część wygląda jak nowa. pozdrawiam

Re: Telepanie silnikiem na biegu jałowym pod obciążeniem

PostNapisane: N 11:40, 18 mar 2012
przez Kordian
Dokładnie tak ale wystarczy też benzyna ekstrakcyjna.

Re: Telepanie silnikiem na biegu jałowym pod obciążeniem

PostNapisane: N 19:53, 18 mar 2012
przez boston
przepustnice i krokowca pucowałem parę miesięcy temu - krokowiec jest raczej ok bo sprawdzałem fes`em i nie szaleje
zobaczę z tym wężykiem bo tego jeszcze nie robiłem
na potrzeby odmulenia pandy po zimie zrobiłem dziś specjalnie traskę przeszło 300km ale cud się nie zdarzył.
A jakaś obciążeniówka czy coś ? Tam nie szukać ?

Re: Telepanie silnikiem na biegu jałowym pod obciążeniem

PostNapisane: N 20:43, 18 mar 2012
przez dziadek
i jeszcze sondy sprawdź, któraś się mogła zatrzymać i komp nie potrafi dostosować mieszanki paliwa, lewe powietrze może też łapać, uszczelką na przepustnicy itp. Ale najpierw niebieski przewód.......;)

Re: Telepanie silnikiem na biegu jałowym pod obciążeniem

PostNapisane: N 20:48, 18 mar 2012
przez boston
dobra dobra najpierw niebieski przewód ;)
sondy dobre - sprawdzane fes`em no i rzecz sie dzieje też na gazie - a tam mi sondy nic nie dają ;)
jutro za dnia obadam to co mówisz i bede dalej głowe zawracał

Re: Telepanie silnikiem na biegu jałowym pod obciążeniem

PostNapisane: Pn 19:43, 19 mar 2012
przez boston
on musi być niebieski ?

Re: Telepanie silnikiem na biegu jałowym pod obciążeniem

PostNapisane: Pn 20:48, 19 mar 2012
przez dziadek
dotychczas spotykałem same niebieskie, w punto tak samo. A masz jakiś inny kolor czy coś ???

Re: Telepanie silnikiem na biegu jałowym pod obciążeniem

PostNapisane: Wt 10:33, 20 mar 2012
przez boston
jest niebieski jednak wyjęcie jego wymaga jakiegoś sposobu bo próba normalnego wyjęcia niestety sie nie powiodła

Re: Telepanie silnikiem na biegu jałowym pod obciążeniem

PostNapisane: Wt 21:23, 20 mar 2012
przez dziadek
Wymontuj filtr, razem z obudową, będzie lepszy dostęp. Przewód jest na zapinki takie białe, musisz je wcisnąć obydwie równo i pociągnąć, lub pobawić się w wyjęcie całego zaworku, jest wciskany i zabezpieczony takim sprężystym półksiężycem, wystarczy podważyć śrubokrętem i wyjdzie.