Strona 1 z 2

Tarcze i klocki

PostNapisane: Śr 19:27, 21 gru 2011
przez sfist
Witam, jakie polecacie tarcze i klocki do Pandziochy 1.1, 2004 rok ?

Pozdrawiam

Re: Tarcze i klocki

PostNapisane: Śr 23:53, 21 gru 2011
przez Deacon
ja polecam klocki i tarcze TRW.

Re: Tarcze i klocki

PostNapisane: Cz 12:21, 22 gru 2011
przez pandavan

Re: Tarcze i klocki

PostNapisane: Cz 13:55, 22 gru 2011
przez Deacon
brembo slyszelm, ze sie opuscili na jakosci. te mikody gt wlasnie sam testuje i jak na razie sa OK :)

Re: Tarcze i klocki

PostNapisane: Cz 15:32, 22 gru 2011
przez sfist
Te mikody sa wentylowane, to je moge bez zadnych przerobek zalozyc jako zamiennik standardowych tarcz z pandy ? A brembo tarcze mialem w innym samochodzie, rzeczywiscie sie opuscili w jakosci :(

Re: Tarcze i klocki

PostNapisane: Cz 18:03, 22 gru 2011
przez kaziu1985pn
mikody katowane po torze w clio dały rade :)

Re: Tarcze i klocki

PostNapisane: Cz 21:17, 22 gru 2011
przez Vito
sfist napisał(a):Te mikody sa wentylowane, to je moge bez zadnych przerobek zalozyc jako zamiennik standardowych tarcz z pandy ? A brembo tarcze mialem w innym samochodzie, rzeczywiscie sie opuscili w jakosci :(



Wentylowane nie podejdą :) chyba ze wymienisz prócz tarcz i klocków, zaciski, zwrotnice, i półosie :)

Re: Tarcze i klocki

PostNapisane: Pt 1:20, 23 gru 2011
przez Pandziora
czyli same piasty nie podejdą :(

Re: Tarcze i klocki

PostNapisane: Cz 0:57, 19 sty 2012
przez Lukasz
Ja w mojej montuje wyłącznie BREMBO :) trw nie umywa sie do tego a tarcze chociazby na przod sa w tej samej cenie TRW jak i BREMBO :)

Re: Tarcze i klocki

PostNapisane: Cz 23:45, 19 sty 2012
przez RIPER
trw to bardzo budżetowe rozwiązanie ;) polecam mikodę, jakąkolwiek, czy gładką czy ciętą i wierconą, jakościowo są dobre, sam mam GT do tego większy zacisk i dobry klocek typu ATE, ferodo, remsa, EBC zależy co się chce od tych hampli ;) wracając do tarcz, wcześniej piłowałem brembo maxy, niestety się pokrzywiły, chyba tak jak wyżej zaczęli oszczędzać, a brembo robią gdzieś w sosnowcu :D po mikodzie planuję black diamond, zobaczymy co to warte :D przed montażem trzeba pamiętać o wielu rzeczach, np oczyszczenie dokładne piasty jak i prowadnic zacisków oraz prowadzenie klocków, chociaż będąc na waszym miejscu szukałbym odpowiednika ATE bo zacisk z pandy miażdży jak te typu H kadetta, samozapiekające :D a po montażu spokojnie docierać, unikać gwałtownych hamowań idt ..

Re: Tarcze i klocki

PostNapisane: So 16:39, 21 sty 2012
przez michalijegopanda
Zadam dziwne pytanie bo wiem że zależy to od klocków i od stylu jazdy kierowcy. Na ile starczają klocki hamulcowe przód i tył? Jakie przebiegi robicie na swoich? Ja jeszcze chyba mam oryginalne bo kupiłem auto z przebiegiem 26tyś a teraz mam 70tyś i podejrzewam że mogą już się pomału kończyć. Dodam że nie mam ESP.

Re: Tarcze i klocki

PostNapisane: So 16:50, 21 sty 2012
przez marco80
ściągnij koła i zobacz jest wiele czynników więc nie można tu nic uśrednić jednym starcza na 10 innym na 50 tyś km ale tył napewno na dłużej

Re: Tarcze i klocki

PostNapisane: So 17:08, 21 sty 2012
przez Deacon
Lukasz napisał(a):Ja w mojej montuje wyłącznie BREMBO :) trw nie umywa sie do tego a tarcze chociazby na przod sa w tej samej cenie TRW jak i BREMBO :)


ja bym sie klucil. Brembo pare lat temu bylo ok, teraz niestety bardzo sie zepsuly. czy TRW to budzet? hmm ja bym nie powiedzial :)

Re: Tarcze i klocki

PostNapisane: So 17:22, 21 sty 2012
przez marco80
może kiedyś brembo+ np ferodo to był hit ale teraz jakość drastycznie spadła moje np się w bardzo krótkim czasie pokrzywiły a trw cóż może i zwykłe ale jakość zadowalająca a cena podobna

Re: Tarcze i klocki

PostNapisane: So 17:44, 21 sty 2012
przez Worczynski
Mnie przednie klocki wystarczyły na 57000 km, z tyłu bębny, więc tylko wyczyściłem porządnie :) Ja polecam TRW, takie mam, dobra klasa za nieprzesadną cenę :)