Heey
Ja wymieniałem to na kanale. Odkręciłem dwie śruby mocujące obejmę gumy. Podniosłem lewą stronę na podnośniku. Odkręciłem koło. Skręciłem kierownicę w prawą stronę i wtedy miałem bardzo dobry dostęp do tego aby wyciągnąć gumę i założyć nową. Analogicznie zrobiłem z drugą stroną i dopiero po założeniu gum dokręciłem obejmy. Do odkręcenia obejm podchodzi chyba klucz 13". Ja to robiłem w ten sposób i jedynie tak mogę coś podpowiedzieć :p
Dajcie wiarę że po wymianie samych gum w zawieszeniu nic nie stuka !! Oczywiście do czasu
Zawsze skupiałem się tylko na końcówkach drążków, wahaczu ale warto też zerknąć na te gumy tak jak kolega napisał: [quote="SzaLaS"]Jak dobrze wiemy, gumy te często się wyrabiają i drążek zamiast być "sztywno" trzymany rusza się na wybojach i odczuwamy w aucie stukanie.