Panda - Pytania dotyczące zakupu

Coś stuka, coś puka - zajrzyj tutaj

Moderatorzy: Majkel_B, Pols

Panda - Pytania dotyczące zakupu

Numer postu:#1  Postprzez fraksipon » Pn 23:16, 19 wrz 2011

Cześć
Zastanawiam się nad kupnem Pandy. Nie znam się na samochodach stąd przychodzi mi milion niewiadomych do głowy. Bedę starał się sukcesywnie je Wam zadawać licząc na Wasze wsparcie. Na zakup chciałbym wydać do 15tyś zł.
Niektóre rzeczy które napisałem mogą być bzdurą. Dlatego poprawiać!

1) Jaki przebieg dla Pandy będzie neutralny. Wiem że to pojęcie szeroko pojęte, ale czy 50 tyś to dużo km? czy 100tyś to za dużo?
2) Szczątkowo czytałem na internecie czy można przestawiać licznik km. Jest parę informacji, że jest to możliwe i niektóre osoby specjalizują się w tym za kasę. Czy zatem można dowieść realny przebieg samochodu? Czy jest przebieg w komputerze zapisany którego np 90% warsztatów nie jest wstanie zmienić?
3) Czy na standardowym przeglądzie mechanicy są wstanie wykryć wady auta?
4) A może lepiej inwestować w pełny przegląd?
5) Czy są jakieś punkty charakterystyczne dzięki którym najłatwiej widzieć że auto było bite? np skąd bede wiedział, że szyby są oryginalne. I znacie jeszcze jakieś inne punkty dzięki którym sprawdzę wierzytelność sprzedawcy. Bo w ogłoszeniach piszę często że auto jak nowe, pierwszy właściciel, ASO. Nie mówię, że tak nie jest, ale dobrze byłoby się przygotować.
6) Czy dalej się opłaca sprowadzać auta? Sporo tego na allegro, a słyszałem że sprowadzane są szroty bo dobre auta nie są konkurencyjne cenowo dla tych polskich aut.
fraksipon
Świeżak

Panda: hmm

Re: Panda - Pytania dotyczące zakupu

Numer postu:#2  Postprzez Worczynski » Wt 10:49, 20 wrz 2011

Postaram się pomóc w niektórych kwestiach :)