Strona 1 z 1
Zmiana silnika
Napisane:
Wt 13:27, 24 paź 2017
przez Tetsuro
Witam. Czy ktoś próbował włożyć inny silnik ( większy , mocniejszy np z golfa ) do Pandy 2 . Czy jest to realne ?
Re: Zmiana silnika
Napisane:
So 21:25, 03 lut 2018
przez jakimiuczek
Nie zrobisz tego legalnie. Po zmianie przepisów nie można zmieniać silnika na inny niż był montowany fabrycznie. Czyli możesz zamontować 1,4 od 100HP. to będzie legalne, bo takie silniki występowały w pandach.
Re: Zmiana silnika
Napisane:
So 21:56, 03 lut 2018
przez Albercik
Adam, rozwiniesz trochę wątek? Bo przyznam szczerze, że nie spotkałem się jeszcze z takimi przepisami, które zabraniały by montażu silnika niewystępującego seryjnie w danym aucie. Jakaś podstawa prawna?
Re: Zmiana silnika
Napisane:
N 2:55, 04 lut 2018
przez Tetsuro
No to naprawdę mamy wolny kraj .
. Za komuny montowałem do wołgi silnik mercedesa a w wolnym kraju do fiata nic włożyć nie wolno ?
Re: Zmiana silnika
Napisane:
N 11:31, 04 lut 2018
przez Majkel_B
Tomek, jeśli nic się nie zmieniło w przepisach pod tym względem od 2009 roku to ma to związek z tym, że silnik musi być tego samego producenta co nadwozie. W innym przypadku nie przejdą Ci zmiany u diagnosty oraz w dokumentach w wydziale komunikacji.
Re: Zmiana silnika
Napisane:
N 22:39, 04 lut 2018
przez Albercik
To czekaj, to mogę wsadzić do Pandy 1.4 t-jet z 500, czy nie?
Re: Zmiana silnika
Napisane:
Pn 0:18, 05 lut 2018
przez Majkel_B
Dopóki silnik jest produkcji Fiata i nadwozie masz produkcji Fiata to można się tak bawić, chyba że coś uległo zmianie w przepisach.
Re: Zmiana silnika
Napisane:
Pn 20:06, 05 lut 2018
przez olo 1
Choć już trochę nie jestem na bieżąco to na dzień dzisiejszy wygląda to tak:wydział komunikacji i wniosek o zmianę danych w dowodzie rej.,jeśli wydział będzie żądał dodatkowego badania technicznego to SKP odwiedzić trzeba.Czyli jest łatwiej niż było kiedyś.
Re: Zmiana silnika
Napisane:
Pn 22:22, 05 lut 2018
przez Albercik
Olek, ale to tak jest, że musi być ten sam producent silnika, co reszty auta?
Re: Zmiana silnika
Napisane:
Wt 5:25, 06 lut 2018
przez olo 1
Różne absurdy w przepisach były.Silnik miał być ten który przewidywało świadectwo homologacji do danego typu/modelu.Czyli literalnie do naszych pozostawał tylko1.1 lub 1.2,albo jak miałem jeden z nich.Odpadał 1.4,bo to już inny model.Dzisiaj o ile nie zmienia się sposobu zasilania nie ma to znaczenia.Ale z naszymi urzędnikami to już osobna bajka.