Strona 1 z 2
Pas środkowy z tyłu w pandzie
Napisane:
Cz 9:22, 12 paź 2017
przez ksys
Witam, właśnie jestem na etapie montażu do Vana tylnej kanapy, i nie mam pojęcia z mechanikiem gdzie zamontować ten zwijany pas środkowy. jest pas 3-punktowy i nie mam zielonego pojęcia jak to ma być zamontowane. W sedanach jak patrzyłem (astra/tipo) jest montowany do tylnej "półki" i po rozpięciu 2wtyczek można złożyć kanapę. Jak to jest w pandzie?
Jeśli ktoś ma 5osobową pandę proszę o jakieś zdjęcie jak to jest zrobione. Mogę na priv podać numer telefonu aby przesłać zdjęcie mms-em jeśli będzie wygodniej, bo temat jest dla mnie dość pilny:) dzisiaj chciałem przegląd zrobić i jutro przerejestrować pandolino na osobowe.
Pozdrawiam
Re: Pas środkowy z tyłu w pandzie
Napisane:
Cz 9:36, 12 paź 2017
przez sabciu1
Zdjec mie mam....ale najprosciej Ci napisze. Dach prawa strona mniej wiecej przy koncu szyby bocznej.
Re: Pas środkowy z tyłu w pandzie
Napisane:
Cz 10:11, 12 paź 2017
przez ksys
Dziękuję kolego, jeśli ktoś jeszcze może coś dopisać czy ma jakieś zdjęcia to jak już wcześniej pisałem, przyjmę każdą pomoc:)
Re: Pas środkowy z tyłu w pandzie
Napisane:
Cz 10:38, 12 paź 2017
przez Majkel_B
Jak podejdę do auta to Ci strzelę fotki
Re: Pas środkowy z tyłu w pandzie
Napisane:
Cz 11:57, 12 paź 2017
przez Majkel_B
Re: Pas środkowy z tyłu w pandzie
Napisane:
Cz 12:08, 12 paź 2017
przez ksys
Dziękuję Ci bardzo za zdjęcia. Mam nadzieję, że wystarczą do montażu tego pasa:)
pozdrawiam
Re: Pas środkowy z tyłu w pandzie
Napisane:
Cz 12:10, 12 paź 2017
przez Majkel_B
Nie ma sprawy
Powodzenia w montażu
Re: Pas środkowy z tyłu w pandzie
Napisane:
Cz 14:19, 12 paź 2017
przez pzielony
Po zamontowaniu tego można jakoś przerejestrować auto na pięcioosobowe czy coś? Jakie są zalety dorzucania tego mechanizmu?
Re: Pas środkowy z tyłu w pandzie
Napisane:
Cz 14:43, 12 paź 2017
przez morpheus1581
pzielony napisał(a):Po zamontowaniu tego można jakoś przerejestrować auto na pięcioosobowe czy coś? Jakie są zalety dorzucania tego mechanizmu?
A Ty tego pasa nie masz?
Re: Pas środkowy z tyłu w pandzie
Napisane:
Cz 15:03, 12 paź 2017
przez ksys
Pandy były 4-ro i 5-cio osobowe. Ja dorwałem kanapę z pasami z pięcioosobowej. jeśli masz 4-ro osobową musiałbyś dołożyć ten pas (nie wiem czy nie jest inna kanapa z tyłu) razem z miejscami do włożenia tego pasa, i zrobić przegląd. Zmiany nie możesz sam przeprowadzić, tylko musi to zrobić warsztat, wystawić fakturę, oraz dokument z dokonanymi zmianami. Mnie przegląd dzisiaj kosztował 250pln z gazem(dokładnie nie wiem, bo mechanik ma fakturę). Do tego teraz do urzędu i koło 100 pewnie przerejestrowanie bez zmiany tablic rejestracyjnych, ale profilaktycznie je zabiorę, bo mogą chcieć zmienić naklejki na tablicach. Musze też poszukać kartę pojazdu jeśli jest wydana do auta a nie pamiętam tego;)
pozdrawiam.
na marginesie, na aukcjach jest pełno kanap do pandy ale z aut zagranicznych które nie mają zagłówków, a bez zagłówków nie przejdzie przeglądu, bo muszą być dwa zagłówki na tylnej kanapie przy pasach 3-punktowych.
Re: Pas środkowy z tyłu w pandzie
Napisane:
Cz 15:13, 12 paź 2017
przez morpheus1581
Coś mi sie kiedyś obilo o uszy ze sa 4 i 5 osobowe wersje. Ciekawe od czego to zależało.
Re: Pas środkowy z tyłu w pandzie
Napisane:
Cz 17:25, 12 paź 2017
przez gregory1979
Z tego co wiem to w przypadku PIII to np. w Niemczech dopuszczone są tylko wersje 4 osobowe.
Re: Pas środkowy z tyłu w pandzie
Napisane:
Cz 17:28, 12 paź 2017
przez AdaMs
Od tego jaką generalnie opcję wybrałeś w salonie
P3 mam 4 osobową z wyboru, 5 osobowa była trochę droższa
Re: Pas środkowy z tyłu w pandzie
Napisane:
Cz 18:28, 12 paź 2017
przez arnold
Jeszcze były egzemplarze z pasem biodrowym.
Re: Pas środkowy z tyłu w pandzie
Napisane:
Cz 20:24, 12 paź 2017
przez JargoV
Tak, na początku w przypadku PII był pas biodrowy, nie wiem od którego rocznika został wprowadzony 3-punktowy, możliwe że był on wcześniej jeszcze opcją. Niestety nie da się nigdzie znaleźć cenników ani katalogów.
Dlaczego 4 osobowe? Z tego co się dowiedzieliśmy w salonie, w przypadku P3, to rozchodzi się o koszta homologacji i atestów, a przy masowej produkcji również o koszta 5 pasa, czyli po prostu ze względów oszczędnościowych. Ale na ile to prawda, tego nie wiem