Buda ANGLIK a EUROPA

Coś stuka, coś puka - zajrzyj tutaj

Moderatorzy: Majkel_B, Pols

Re: Buda ANGLIK a EUROPA

Numer postu:#16  Postprzez soltek225 » Pt 14:01, 29 mar 2013

witam
tak macie racje pójdziesz do diagnosty i on ci wystawi kwit!!!!
wy nie wiecie co piszecie !!!
czy wogule ktoś z was to robił .
przekładka to jest 2 dni roboty dla mnie, ale załatwienie kwitów to już trzeba posmarować, bo nie da rady tego normalnie zrobić
albo przespawać numery, ale to kryminał.
pozdrawiam
Procedura Proxi, podłączenie pod FES'a.Centralny zamek ,
soltek225
Aktywny
Avatar użytkownika
 
Posty: 73
Dołączył(a): N 17:04, 17 cze 2012
Lokalizacja: Kwidzyn
Wiek: 42
Panda: 1.1 MPI Actual

Re: Buda ANGLIK a EUROPA

Numer postu:#17  Postprzez mija » Pt 14:40, 29 mar 2013

Wydaje mi się, że przekładka jest możliwa, ale tak jak piszesz rzeczywisty koszt to nie praca i części ale dopełnienie wszystkich formalności aby to zarejestrować, wysokość tych kosztów stawia pod znakiem zapytania opłacalność tej pracy w przypadku stosunkowo taniego auta jakim jest Panda. Kwit o jakim pisałem to opinia rzeczoznawcy o przystosowaniu auta do jazdy po prawej stronie (choć mają znieść przepisy zabraniające jazdy autem z kierownicą nie po tej stronie). Jednak poruszyłem tu temat różnic ze względu na traktowanie angielskiego nadwozia jako dawcę części do uszkodzonej budy europejskiej co można wykorzystać, a co nie? Jednocześnie zdziwiłem się, że buda Angielska jest dość zbliżona do europejskiej.
Myślę, że temat wyczerpany ja już wiem co potrzebowałem.
mija
Profesjonalista
Avatar użytkownika
 
Posty: 578
Dołączył(a): Cz 20:01, 06 wrz 2012
Lokalizacja: EZG
Panda: 1,2 PB/LPG - 2003R
Imię: Michał

Poprzednia strona

Powrót do Mechanika - problemy techniczne

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 11 gości

cron