Jestem po wymianie filtra paliwa. Żaden problem, można zrobić samemu.
Jeżeli chodzi o filtr PE982 to są dwa rodzaje mocowania filtra i jeden i drugi pasuje.
Jeden jest po prostu na wcisk a druki wciskasz i przekręcasz (pasują oba)
1. Na wcisk:
2. Na obrót:
Ja zamontowałem ten biały bo to węglowy (i taki miałem), niby lepszy a ten żółty Filtrona jakiś papierowy.
Jeśli chodzi o wymianę to jest banalnie prosta.
-Odłączamy wtyczkę elektryczną na filtrze
-Odkręcamy dużą plastikową nakrętkę.
Ja zrobiłem to ręką, bez żadnych kluczy. Trzeba użyć trochę siły. Zdejmujemy (uwaga poleci paliwo. Ostrożnie)
-Wymieniamy uszczelkę i filtr.
-Składamy wszystko z powrotem. (Mocno dokręć nakrętkę. Najlepiej przez szmatę)
Nie demontujemy żadnych przewodów paliwowych, nie ma potrzeby.
Uwaga!!! Aby nie zapowietrzyć silnika, przed odpaleniem włączamy z 2, 3 razy zapłon aby pompa napełniła filtr paliwem i odpalamy.