Coś stuka, coś puka - zajrzyj tutaj
Moderatorzy: Majkel_B, Pols
Numer postu:#16 przez Regis » Śr 19:45, 10 maja 2017
Ale z tego co pamiętam to 100HP fabrycznie miała koła specjalnie ustawione w delikatnym negatywie dla lepszego pokonywania zakrętów.
Regis- Klubowicz na emeryturze
-
- Posty: 759
- Dołączył(a): Pt 10:09, 05 gru 2014
- Lokalizacja: Nowy Targ
- Wiek: 35
- Panda: Megane II 3d 2.0 16V
- Imię: Łukasz
Numer postu:#17 przez Albercik » Cz 10:03, 11 maja 2017
Hahaha, aż z ciekwości zajrzałem w procedury. Otóż procedura serwisowa... nie przewiduje ustawienia zbieżności, a jedynie w przypadku wymiany końcówek drążków należy zmierzyć ich długość całkowitą przed montażem i nowe zamontować tak samo
Albercik- Klubowicz na emeryturze
-
- Posty: 2697
- Dołączył(a): Śr 20:57, 13 lip 2016
- Lokalizacja: Warszawa
- Wiek: 38
- Panda: Passat 3C Variant
2008 2.0TDI DSG
- Imię: Tomasz
-
Powrót do Mechanika - problemy techniczne
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 24 gości