morpheus1581 napisał(a):No właśnie. A na ciepłym odpala bo paliwo jeszcze jest w cylindrach.
Albercik napisał(a):to nie problem kompresji tylko ewidentnie zasilania paliwem. Skoro na plaku zapala od razu to znaczy, że nie ma paliwa.
Sprawdzałeś czy paliwo dochodzi do wtryskiwaczy? Wygląda jakbyś miał a) zapowietrzony układ, b) nie działa pompka w baku c) nieszczelność układu paliwowego.
Albercik napisał(a):Ogółem - szukaj nieszczelności, byle nie zapalniczką
morpheus1581 napisał(a):Albercik napisał(a):Ogółem - szukaj nieszczelności, byle nie zapalniczką
Może i zapalniczka. Ropa nie jest wybuchowa . Przy tej temp otoczenia musiałby się natrudzic aby podpalić ja.
Może servis coś poradzi? Słyszałem że do wtryskiwaczy common rail musi być fachowiec A nie żaden byle mechanik. To precyzyjna robota. Poszukaj w okolicy specjalisty od common rail
Powrót do Mechanika - problemy techniczne
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 14 gości