arnold napisał(a):Ja polecam paski Continentala, pompa może być HEPU, SKF, kiedyś polecono mi firmę termotec i założyłem taka w SC 1.1. Osobiście zamontowałem pasek dayco i pompę krafta oraz rolkę napinającą nie pamiętam. Polecił mi to znajomy ze sklepu, a mimo wszystko ufam im. Zerwie się w 1.1 2004 rok będzie śmiesznie. Wcześniej zestaw był jeszcze gorszy bo poprzedni właściciel wymieniał po 120tys. Pompa z Krafta zrobiona jest dokładnie i zgodnie ze sztuką. Ale komuś nie będę polecał. Dayco przypadkiem nie robiło na pierwszy montaż?
Do jakiego silnika ten rozrząd?
Oryginał OEM byłby dobry jakby cena była zbliżona do najlepszych zamienników. Wiadomo że jakość to jakość. Ale fiat wybaczy Ci oszczędności, ale to kwestia silnika.
Czemu się pytasz ile pompa wytrzyma? Przebieg graniczny to 120tys przebiegu dla silników FIRE, nie ważyłbym się go przekraczać. Wymiana takiego rozrządu to u mnie w okolicy około 250 złoty.
Regis napisał(a):U mnie w 1.4 pasek Dayco, Pompa SKF, Napinacz INA
ja84 napisał(a):arnold napisał(a):Ja polecam paski Continentala, pompa może być HEPU, SKF, kiedyś polecono mi firmę termotec i założyłem taka w SC 1.1. Osobiście zamontowałem pasek dayco i pompę krafta oraz rolkę napinającą nie pamiętam. Polecił mi to znajomy ze sklepu, a mimo wszystko ufam im. Zerwie się w 1.1 2004 rok będzie śmiesznie. Wcześniej zestaw był jeszcze gorszy bo poprzedni właściciel wymieniał po 120tys. Pompa z Krafta zrobiona jest dokładnie i zgodnie ze sztuką. Ale komuś nie będę polecał. Dayco przypadkiem nie robiło na pierwszy montaż?
Kiki napisał(a):A jest sens wymiany paska w mojej Pandzie? Rocznik 01.2005 więc silnik na 99% bezkolizyjny. Przebieg 65tyś. Rozrząd fabryczny raczej chociaż jestem drugim właścicielem to pierwszy raczej nie robił, bo i po co jak auto miało 50tys przejechane parę lat temu.
Przebieg jest mały, ale wiek paska (10lat) już spory.
Auto jeździ tylko koło domu więc jak pasek strzeli to najwyżej wezmę na linkę i zrobię u mechanika. Jest sens przejmować się tym paskiem i zmieniać na wyrost ?
Powrót do Mechanika - problemy techniczne
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 13 gości