wątek odnośnie kabla do Pandy:
viewtopic.php?f=12&t=1170bardzo dobry zrobiłem ELM'a na jego podstawie i wszystko trybi
a odnośnie wahań temperatury to u mnie po sprawdzaniu w FES'ie to wyszło że temperatura cały czas się waha wokół 82 do 86 stopni Celsjusza.
Co do odpowietrzania to ja mam metodę że stawiam autko przodem pod górkę aby nagrzewnica była w najniższym punkcie odkręcam wszystkie odpowietrznik i leje płyn aż do wylewania się ciągłym strumieniem z odpowietrznika, w tym momencie zakręcam odpowietrznik z którego się zaczął wylewać płyn i dalej wlewam płyn aż zacznie się wylewać następnym odpowietrznikiem. Następnie zakręcam odpowietrznik i uruchamiam auto aby pompa zaczęła pracować jeżeli spadnie poziom płynu to dolewam aby uzupełnić stan. Uwaga w momencie gdy nie leci płyn z odpowietrzników uruchamiam auto aby pompa zaczęła pracować i tłoczyła płyn w momencie gdy mam nie ustany wypływ płynu (powietrze już się wydostało zakręcam odpowietrznik). W momencie gdy stan płynu nie spada w zbiorniku wyrównawczym i mieści się pomiędzy kreskami MIN/MAX przeprowadzam jazdę testową w celu zagrzania auta (załączenia się wentylatora na chłodnicy) po takowej jeździe czekam temperatura spadnie aby nie odkręcać korka zbiornika wyrównawczego (uniknięcie poparzenia przez rozgrzaną ciecz) i kontroluje stan cieczy w zbiorniku wyrównawczym aby był między MIN/MAX.
Co do odpowietrzania Pandy to jest ona odporna na odpowietrzanie i czasem trzeba ponowić po jakimś czasie procedurę odpowietrzania. Choć Cinquecento i Seicento ( takie też u mnie w domu są jeszcze użytkowane) tez są odporne na odpowietrzanie przez co stworzyłem takową procedurę odpowietrzania.
Pozdrawiam i życzę powodzenia z odpowietrzaniem.
Ostatnio edytowano N 12:02, 13 wrz 2015 przez
Romix13, łącznie edytowano 1 raz
Powód: Poprawiono link.