Pavcio napisał(a):Czasami winny jest sam korek
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
w poprzednich autach miałem problem z płynem ze ciągle ubywało .. pod autem grama plamy. Na forach pisali ze korek , to go kupiłem i sprawa ucichła z uciekającym płynem
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Dzięki! W moim przypadku okazało się to najtrafniejszą poradą.
Wymieniłem korek i problem drobnych, acz systematycznych ubytków wydaje się być wyeliminowany. Polecam tę możliwość uwadze innych, którzy zetkną się z tym problemem.
Nowy - czarny korek wlewu (zbiorniczka wyrównawczego) ma inną, uproszczoną konstrukcję i wydaje się przez to bardziej wiarygodny.
Stwierdziłem jego lepszą szczelność, gdyż poziom płynu przy nagrzanym silniku podnosi się wyżej niż przy starym korku. Oznacza to wyższe ciśnienie w zbiorniczku i przewodach.
Konstrukcja korka wlewu starego typu (niebieski) była mocno przekombinowana i korek taki moim zdaniem łatwo się rozszczelnia, gdyż główna, dość wątła uszczelka z czasem wbija się głębiej w korpus.