W sieci znalazłem takie coś nic o potrzebie wymiany ściany grodziowej nie pisze, więc obstawiam że kwestia nawiercenia otworów;
cyt
"przekladka fiat panda
fiat panda latwa przekladka i tania.koszt czesci ok 500zl plus robocizna wg uznania warsztatu.czesci potrzebne to przekladnia ,stelaz z deska ,nakladka airbagu pasazera,schowek pasazera ,pedaly kompl wraz z lacznikiem plastikowym serwa ,bez pedalu gazu,podszybie ,wycieraczki,czesci do przedluzenia lob do przerobienia to lamy wymiana odblysnika,airbag pasazera wymiana nakladki,sprzeglo przerobka na linke ,lub pozostawienie hydrauliki po przerobieniu mocowan,wspomaganie zostaje z anglika-do podciecia stelarz z deski europejskiej,instalacja z pod deski czesciowo do przedluzenia"
Ok już znalazłem różnice jest pewna w mocowaniu serwa i w podporze do deski rozdzielczej ... chyba da się zrobić