Buda ANGLIK a EUROPA

Coś stuka, coś puka - zajrzyj tutaj

Moderatorzy: Majkel_B, Pols

Buda ANGLIK a EUROPA

Numer postu:#1  Postprzez mija » Wt 17:23, 26 mar 2013

Jak w temacie jakie mogę napotkać różnice? Podejrzewam, że główna to gródź kabina/komora silnika ale czy jest ona uniwersalna na oba rynki tylko kwestia wnętrza pedałów etc. Czy też nie jest p&p i nie da się zamontować wnętrza, układu kier etc. z europy do anglika?
mija
Profesjonalista
Avatar użytkownika
 
Posty: 578
Dołączył(a): Cz 20:01, 06 wrz 2012
Lokalizacja: EZG
Panda: 1,2 PB/LPG - 2003R
Imię: Michał

Re: Buda ANGLIK a EUROPA

Numer postu:#2  Postprzez ma16 » Wt 17:33, 26 mar 2013

z tego co pamietam to jeszcze byla roznica w pedale sprzegla tam sprzeglo jest hydrauliczne, oczywiscie kolumna ze wspomaganiem tez sie rozni.
Prawdziwy zdrajca włoskiej marki Powraca !

Pełny MES. Osiowanie, błędy itp. Kontakt PW.
ma16
Klubowicz na emeryturze
Avatar użytkownika
 
Posty: 1150
Dołączył(a): So 12:38, 25 gru 2010
Lokalizacja: Kraków
Wiek: 34
Panda: 1,1 2003 - SOLD :(
Imię: Marek

Re: Buda ANGLIK a EUROPA

Numer postu:#3  Postprzez mija » Wt 18:39, 26 mar 2013

Tak ale chodzi mi o różnice w gołej budzie, czy da się przełożyć kompletny zestaw osprzętu europejskiego do budy anglika bez ciecia i przespawywania grodzi czołowej czy są na tyle duże różnice, że wymagają dużej ingerencji?
mija
Profesjonalista
Avatar użytkownika
 
Posty: 578
Dołączył(a): Cz 20:01, 06 wrz 2012
Lokalizacja: EZG
Panda: 1,2 PB/LPG - 2003R
Imię: Michał

Re: Buda ANGLIK a EUROPA

Numer postu:#4  Postprzez Kamillo » Wt 20:52, 26 mar 2013

duża ingerencja to jest w Lancerze Evo - w Pandzie sprawa nie będzie jakaś szczególenie karkołomna. na szrocie u mnie widziałem Pandę anglika i nie zauważyłem jakichś specjalnych różnic
Kamillo
Instruktor
Avatar użytkownika
 
Posty: 1078
Dołączył(a): So 21:56, 29 paź 2011
Lokalizacja: Pruszków (WPR)
Wiek: 44
Panda: Seat Ibiza V (KJ)
Imię: Kamil

Re: Buda ANGLIK a EUROPA

Numer postu:#5  Postprzez mija » Wt 23:53, 26 mar 2013

No a jakie konkretnie różnice? Takie, że ściana do przespawania czy wystarczy nawiercić w innych miejscach?
mija
Profesjonalista
Avatar użytkownika
 
Posty: 578
Dołączył(a): Cz 20:01, 06 wrz 2012
Lokalizacja: EZG
Panda: 1,2 PB/LPG - 2003R
Imię: Michał

Re: Buda ANGLIK a EUROPA

Numer postu:#6  Postprzez soltek225 » Śr 0:04, 27 mar 2013

witam
sprawa nie jest taka prosta
gródź do przespawania i oczywiście cała elektryka (trochę roboty jest )
tylko w klasie pandy wszystko będzie trzeszczało (kokpit)
panda jest za tanim aut do takich akcji i oczywiście numerek trzeba sobie przespawać a nikt tego ci nie zrobi !!!!!
pozdrawiam
PS. bawiłem się w przekładki (elektryka )to wiem co mówię
Procedura Proxi, podłączenie pod FES'a.Centralny zamek ,
soltek225
Aktywny
Avatar użytkownika
 
Posty: 73
Dołączył(a): N 17:04, 17 cze 2012
Lokalizacja: Kwidzyn
Wiek: 42
Panda: 1.1 MPI Actual

Re: Buda ANGLIK a EUROPA

Numer postu:#7  Postprzez mija » Śr 0:18, 27 mar 2013

Zdaje sobie sprawę z elektryki ale to nie problem, bardziej chodzi mi o ścianę czołową jesteś pewien, że do przespawania?
Co ma trzeszczeć w związku z przekładką?
mija
Profesjonalista
Avatar użytkownika
 
Posty: 578
Dołączył(a): Cz 20:01, 06 wrz 2012
Lokalizacja: EZG
Panda: 1,2 PB/LPG - 2003R
Imię: Michał

Re: Buda ANGLIK a EUROPA

Numer postu:#8  Postprzez OsiemKilo » Śr 2:28, 27 mar 2013

VIN jest w bagażniku.
https://driiive.com/8kilo/FiatPanda/ <-- Zobacz moją pandę na Driiive.com
OsiemKilo
Maniak
Avatar użytkownika
 
Posty: 1762
Dołączył(a): N 17:00, 08 kwi 2012
Lokalizacja: Wrocław
Wiek: 35
Panda: 1,3 Mjet Van
Imię: Sławek

Re: Buda ANGLIK a EUROPA

Numer postu:#9  Postprzez Zwierzak » Śr 7:55, 27 mar 2013

Jak rozbierałem to klimy, to wygląda to tak, że gotowych otworów nie ma, ale blache jest tak jakby wyprofilowana po prawej stronie pod wyposażenie (otworów jednak brak).

Prawdopodobie w angliku będziesz miał odwrotnie.
Prawdziwy mężczyzna nie je miodu, prawdziwy mężczyzna żuje pszczoły
Zwierzak
Maniak
Avatar użytkownika
 
Posty: 2014
Dołączył(a): Wt 17:01, 19 kwi 2011
Lokalizacja: Inowrocław
Wiek: 38
Panda: Actual 1,1 2007

Re: Buda ANGLIK a EUROPA

Numer postu:#10  Postprzez mija » Śr 12:43, 27 mar 2013

Zwierzak nie masz może jakiś zdjęć. Otwory to nie problem zastanawiam się jak jest z serwem. Resztę da się nawiercić jeżeli jest tak jak napisałeś, że wyprofilowane tak samo.
mija
Profesjonalista
Avatar użytkownika
 
Posty: 578
Dołączył(a): Cz 20:01, 06 wrz 2012
Lokalizacja: EZG
Panda: 1,2 PB/LPG - 2003R
Imię: Michał

Re: Buda ANGLIK a EUROPA

Numer postu:#11  Postprzez Zwierzak » Śr 19:17, 27 mar 2013

Nie ma niestety fotek. Nie wiem jak wygląda ściana w angliku.
Prawdziwy mężczyzna nie je miodu, prawdziwy mężczyzna żuje pszczoły
Zwierzak
Maniak
Avatar użytkownika
 
Posty: 2014
Dołączył(a): Wt 17:01, 19 kwi 2011
Lokalizacja: Inowrocław
Wiek: 38
Panda: Actual 1,1 2007

Re: Buda ANGLIK a EUROPA

Numer postu:#12  Postprzez mija » Śr 21:52, 27 mar 2013

W sieci znalazłem takie coś nic o potrzebie wymiany ściany grodziowej nie pisze, więc obstawiam że kwestia nawiercenia otworów;
cyt
"przekladka fiat panda

fiat panda latwa przekladka i tania.koszt czesci ok 500zl plus robocizna wg uznania warsztatu.czesci potrzebne to przekladnia ,stelaz z deska ,nakladka airbagu pasazera,schowek pasazera ,pedaly kompl wraz z lacznikiem plastikowym serwa ,bez pedalu gazu,podszybie ,wycieraczki,czesci do przedluzenia lob do przerobienia to lamy wymiana odblysnika,airbag pasazera wymiana nakladki,sprzeglo przerobka na linke ,lub pozostawienie hydrauliki po przerobieniu mocowan,wspomaganie zostaje z anglika-do podciecia stelarz z deski europejskiej,instalacja z pod deski czesciowo do przedluzenia"

Ok już znalazłem różnice jest pewna w mocowaniu serwa i w podporze do deski rozdzielczej ... chyba da się zrobić :)
mija
Profesjonalista
Avatar użytkownika
 
Posty: 578
Dołączył(a): Cz 20:01, 06 wrz 2012
Lokalizacja: EZG
Panda: 1,2 PB/LPG - 2003R
Imię: Michał

Re: Buda ANGLIK a EUROPA

Numer postu:#13  Postprzez soltek225 » Cz 10:45, 28 mar 2013

a co z numerami vin
pozdrawiam
Procedura Proxi, podłączenie pod FES'a.Centralny zamek ,
soltek225
Aktywny
Avatar użytkownika
 
Posty: 73
Dołączył(a): N 17:04, 17 cze 2012
Lokalizacja: Kwidzyn
Wiek: 42
Panda: 1.1 MPI Actual

Re: Buda ANGLIK a EUROPA

Numer postu:#14  Postprzez Dorian1.1 » Cz 11:00, 28 mar 2013

soltek225 napisał(a):a co z numerami vin
pozdrawiam

Vin zostaje fabryczny jest niezmienny. Po nim będzie można wykryć, że auto to był "prawiczek"
Za kierownicą Pandy życie staje sie piekniejsze:-)
Niebiesko-biały znikający punkt... Spokojnie to tylko ja i moja Pandzia:-)
http://www.facebook.com/PandapoBydgosku Zapraszam

MES, ELM, KKL i wiedza zawsze pod ręką jesteś w Bdg kontaktuj się :)
Dorian1.1
Wieczny Szperacz
Avatar użytkownika
 
Posty: 1892
Dołączył(a): N 21:59, 09 wrz 2012
Lokalizacja: Bydgoszcz
Wiek: 30
Panda: 1.1 54km van 2004r
Imię: Dorian

Re: Buda ANGLIK a EUROPA

Numer postu:#15  Postprzez mija » Pt 11:05, 29 mar 2013

Przy normalnej umowie zakupu anglika, jedziesz na przegląd diagnosta wystawia kwit, dokonujesz zmiany w urzędzie i wszystko jest jak się należy :)

Jeśli chodzi o prawość a lewość pandy to proponuje spytać Bobofruta ostatnio myślę, że stał się ekspertem w tej sprawie. Powiem tylko, że Angielska Panda jest dużo bardziej europejska niż myślicie :)
mija
Profesjonalista
Avatar użytkownika
 
Posty: 578
Dołączył(a): Cz 20:01, 06 wrz 2012
Lokalizacja: EZG
Panda: 1,2 PB/LPG - 2003R
Imię: Michał

Następna strona

Powrót do Mechanika - problemy techniczne

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości

cron