Przygód ciąg dalszy. Mechanik do którego oddałem samochód zresetował komputer oraz wszystkie czujniki. Powiedział, że żaden błąd się nie zapisał. Przedmuchał układ odpowietrzenia paliwa. Nic nie pomogło;/ Ostatnio mam tak, że jadąc i utrzymując stałą prędkość jakby silnik nie reagował na położenie pedału przyśpieszenia. Do jego odpuszczeniu i ponownym naciśnięciu działa normalnie, tj. do kolejnej takiej sytuacji.
Podczas oglądania silnika zauważyłem, że jedna kostka jest rozłączona. Poniżej film. Czy to jest jakaś uniwersalna instalacja bo nie mogę znaleźć drugiej wtyczki gdzie mógłbym ją podłączyć.
https://youtu.be/35RtKBiLYSsDodatkowo kolektor dolotowy jest w oleju. Przepraszam za jakość filmu. Czy ktoś ma jakiś pomysł skąd to się wzięło? Trochę mi cieknie na uszczelniaczach na wyjściu ze skrzyni i przeguby trochę rozbryzgują, ale olej jest nawet w okolicach połączenia filtru powietrza i przepustnicy więc nie doszukiwałbym się związku.
https://youtu.be/lFrtLIoxpYMOstatnie pytanie. Czy w silnikach 1.1 40 kW samochód z 2008 jest zawór EGR?
Z góry dziękuję za pomoc.