Przewód wodny z nagrzewnicy w strzępach

Coś stuka, coś puka - zajrzyj tutaj

Moderatorzy: Majkel_B, Pols

Re: Przewód wodny z nagrzewnicy w strzępach

Numer postu:#16  Postprzez olo 1 » Pn 8:13, 28 wrz 2015

Napiszę jak ja to zawsze robię :
Płyn stary spuszczam wężem, oczywiście ogrzewanie na max.,przedmuchuję powietrzem,resztki do końca wylatują.Odkręcasz odpowietrzniki. Wlewam nowy, jak wylatuje odpowietrznikiem chłodnicy to go zakręcam.Pompkę wężami i jak zaczyna się pokazywać na odpowiettzniku nagrzewnicy to go zakręcam. Dolewam dalej i pompuję wężami dalej.Jak mam w zbiorniczki na max.to odpalam auto na chwilę żeby układ płyn zaciągnął, gaszę,dolewam do maxa i odpalam auto.Kiedy termostat puści to odkręcam korek od zbiornika , dolewam jak trzeba i jak się zagrzeje to sprawdzam na odpowietrzniku nagrzewnicy.Jak jest ok.to czekam do załączenia wentylatora i gotowe.
olo 1
Maniak
Avatar użytkownika
 
Posty: 1773
Dołączył(a): Wt 21:38, 29 kwi 2014
Lokalizacja: Wałbrzych
Panda: "Błękitna" 1.2 Dynamic
Imię: Olek

Re: Przewód wodny z nagrzewnicy w strzępach

Numer postu:#17  Postprzez guzik23 » Pn 12:57, 28 wrz 2015

Ja mam wersje ze zbiorniczkiem wyrównawczym wbudowanym w chłodnice a nie osobno. Autor chyba też tak ma. Dużo łatwiej odpowietrzyć jak zbiorniczek jest powyżej chłodnicy. Spróbuj jeszcze raz odpowietrzyć zaczynając od zaworka na chłodnicy a potem na tym wężu przy nagrzewnicy.
guzik23
Bywalec
 
Posty: 181
Dołączył(a): Cz 15:57, 24 lut 2011
Lokalizacja: Kończyce
Wiek: 43
Panda: 1.1 Actual

Poprzednia strona

Powrót do Mechanika - problemy techniczne

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 9 gości

cron