Numer postu:#31przez arnold » Wt 3:54, 10 mar 2015
Tam tylko ma dochodzić napięcie po zapłonie i tyle. Mozesz prawdzić opór na przewodzie pomiedzy końcami, tylko musiałbym prawdzić gdzie wychodzi drugi koniec w wiązce komputera.
Witaj wymiana czujnika jest prosta więc nie będę się rozpisywał o wymianie. Jeżeli chodzi o sprawdzenie instalacji wystarczy że odłączysz wtyczkę to kontrolka od ciśnienia oleju nie powinna świecić a jak dotkniesz do masy (obudowy filtra, silnika) powinna się zapalić kontrolka od oleju . jeżeli kontrolka się świeci po odłączeniu kostki kontrolka będzie się świeciła to trzeba sprawdzić wiązkę która idzie po obudowie rozrządu aż do listwy wtryskowej a dalej trzeba sprawdzić pod cewkami i podstawą akumulatora to są miejsca najbardziej narażone na przecieranie jak sprawdzisz wszystkie miejsca i dalej będą się działy te cuda to daj znać będziemy coś wymyślać
Czujnik wymieniony, przy wymianie leci olej tak na przyszłość dla chcących robić to samemu. Bardzo mało miejsca, ale da się to zrobić. Błędy zniknęły. O tym, że Fiat robi słaby czujnik na 100 tys. nie murze pytać, ale testuję teraz nowy samochód innej marki, jak zrobię nim tyle co Pandą to ocenię też Japończyka pod tym względem