Zaślepienie pochłaniacza oparów paliwa (EVAP)

Coś stuka, coś puka - zajrzyj tutaj

Moderatorzy: Majkel_B, Pols

Zaślepienie pochłaniacza oparów paliwa (EVAP)

Numer postu:#1  Postprzez pitt_99 » Cz 18:41, 30 paź 2014

Szybki pytanie, czy jak przetnę ten (ze zdjęcia) niebieski przewód i obie strony przeciętego wężyka zaślepię, to zrobię dobrze?
Chodzi o znany problem z problemami z porannym odpalaniem. Pytam, bo wiele osób zaleca przecięcie niebieskiego wężyka przy pochłaniaczu w tylnym lewym nadkolu i zaślepienie go.
Zastanawiam się czy mam zaślepić oba przecięte końce, od strony pochłaniacza i kolektora ssącego, czy tylko jeden - który??
Wiem, że było to poruszane, ale proszę zlitujcie się nade mną. :kwiaty:

Obrazek
pitt_99
Stały bywalec
Avatar użytkownika
 
Posty: 233
Dołączył(a): Pn 17:26, 11 lut 2013
Lokalizacja: Jaworzno
Wiek: 39
Panda: II Actual 1.1 LPG
Imię: Piotr

Powrót do Mechanika - problemy techniczne

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości

cron