Podpiąć kompa i odczytać temperaturę wody, raczej takie sprawy w Boschu powinni sprawdzić?? (wg. mnie nie ma opcji by termostat to powodował nawet jak będzie otwarty to silnik się zagrzeje ale do np.60-70C a nie do 90 jak powienien)a wskazówka od temp jak się zachowuje?? ....Może coś z nastawnikiem biegu jałowego??- z jego adaptacją , błędów nie ma żadnych od nastawnika??Bez podłączenia testera isprawdzenia wartości rzeczywistych z zadanymi ciężko będzie coś stwierdzić. Panowie z Bosch co powiedzieli na temat wysokich obrotów??
Może też być sam pedał uszkodzony, ...lub jakiś czujnik ciśnienia/temp coś z lambdą cięzko stwierdzić jak się auta nie ma przy sobie..
Polecam kupić interfejs (50zeta pewnie Bosch 150 skasował:)) , ściągnąć AutoDate/EsiTronica i badać komponenty
Odłącz klemy AKU na dłuższą chwilę - czasem takie cuda pomagały:)