Numer postu:#6 przez maciek198810 » N 20:21, 03 lis 2013
Kolego mam prozbe moglbys wstawic pelny skan tej strony? ja do swojej pandy nie dostalem zadnej ksiazki a z tego co widze twoja posiada konkretna wiedze.Chcialbym tez zobaczyc jakie wchodzily w wersji z klima czy wspomaganiem a co z kolem pasowym bede musial cos jeszcze zrobic zeby zamontowac ten mocniejszy?? z tego co mi wiadomo to wersje z klima czy wspomaganiem mialy mocniejsze alternatory i aku o poj 50 ah ewentualnie jaka maksymalna pojemnosc moze miec aku jesli swoj bede musial wymienic tej zimy? powod? jak jest zimniej to slabo kreci jak rano zapalam
tuby nie mam wlasnie ale przy 4 glosnikach na pokladzie pod radio i dosc glosno nastawione to swiatla przygasaja lekko wiec pomyslalem ze jak wstawie mocniejszy alternator to lepiej bedzie ladowac przy takim obciazeniu.Byc moze bede musial jeszcze aku wymienic i wstawil bym 50-tke ale wiem ze max na altek mozna dac 10 % wiecej pojemnosci niz pierwotny aku obecnie mam jakis premium 44ah 360A i ma juz 3 lata rano zapalajac przygasaja mi ostro kontrolki na desce....martwie sie po prostu czy pewnego dnia po pracy odpale auto wogole albo czy bedac w trasie nie zaswieci sie brak ladowania,podczas wymiany paska pokrecilem kolem i slyszalem wyrazny szum z alternatora...pasek firmy skf dobrany wlasciwie do kola alternatora. Czy wystarczy ze kupie sam alternator czy bede musial jakas lape do niego dokupic? i co z paskiem klinowym???
Ostatnio edytowano Cz 19:44, 07 lis 2013 przez
Deacon, łącznie edytowano 1 raz
Powód: Scalono posty.
Podłączenie pod FES'a, kasowanie błędów itd. Procedura Proxi (osiowanie) , PW jak cos