Strona 1 z 1
Podniesienie napięcia na regulatorze

Napisane:
N 18:59, 24 maja 2015
przez wojtassslg
I tutaj prośba do kolegi przetwornicy o manual jeśli będzie u kogoś majstrował z diodą schottkiego, aby podnieść napięcie ładowania w silnikach benzynowych. Wydaje mi się, że bez schematu regulatora nie ogarnę tego w ciemno a regulator z MJ to ponad 100zł trzeba dać... .
Re: Podniesienie napięcia na regulatorze

Napisane:
N 22:35, 24 maja 2015
przez przetwornica
Cierpliwości, będę majstrował, mam więcej podobnych przypadków, ale w drugiej połowie czerwca.
Do tego czasu musimy pomyśleć, jak w czasie spota wyjąć alternator z pandy nie mając kanału.
No chyba że uda się wykombinować kanał.
Re: Podniesienie napięcia na regulatorze

Napisane:
Pn 12:17, 25 maja 2015
przez Regis
A gdzie zamierzacie spotować? Mogę zorganizować najazdy w okolicach Dobczyc

Zawsze to łatwiej niż z poziomu ziemi. Niestety garaż z kanałem jest ale na podhalu

Re: Podniesienie napięcia na regulatorze

Napisane:
Pn 14:16, 25 maja 2015
przez wojtassslg
wystarczy podnośnik i kobyłe podstawić poblokować koła i da rade lub najazd znaleźć taki, żeby krawężnik był ok. W Oświęcimiu pamiętam na strefie jest taki najazd. Obawiam się, że lepiej będzie po prostu zabrać arbeit ze sobą kobył a podnośnik i ściepnąć koło żeby rozmontować polimerowe osłony na nadkolu i żeby ściągnąć pas z koła pasowego na wale silnika. Pamiętam, że alternator był trzymany na 17 ale dalej to dla mnie odkrywanie nieznanego. Jeśli chodzi o mnie to mogę być obiektem testów tylko trafić na pogodę i jazda.