Strona 1 z 1

Dodatkowy obrotomierz

PostNapisane: Pn 1:23, 23 gru 2013
przez Pavcio
Witam Was ! jest to moj pierwszy temat na tym forum , więc proszę o wyrozumiałość .

Wracając do tematu , potrzebował bym schemacik przyłącza ( kostki ) który powie mi który dokładnie przewód jest przewodem sygnałowym do obrotomierza. U mnie brak w zegarach własnie obrotka ale nie mam na razie chęci szukać zegarów i jeździć po serwisach zeby je doprowadzić to ładu. A z racji tego ze mam luźny zegar obrotomierza z innego auta to chwilowo bym go zamontował do mojej nowej Pandzi :)

Pozdrawiam i czekam na jakieś sugestię.

Re: Dodatkowy obrotomierz

PostNapisane: Pn 13:43, 23 gru 2013
przez Dorian1.1
Sszczerze mówiąc narobisz się a pewności nie ma że jak zrobisz to bd działało

powiedzmy że masz obrotek od passata który przy podaniu napięcia 0.9V pokazuje 900obr/min a pandowy może przy napięciu 0.9V pokazywać 1200 obr/min powstanie Tobie przekłamanie na. sczerze móiąć dynamic załóż bd Ci wyświetlacz mrugał ale obrotek działa odrazu bez proxi

Re: Dodatkowy obrotomierz

PostNapisane: Pn 15:17, 23 gru 2013
przez michal.ol1
Mam na sprzedaż licznik dynamic, jak nowy, wyjęty niedawno z auta w którym siedział od fabryki. Przebieg na nim to niecałe 51 000 km :) zdejmujesz stary, zakladasz nowy (10 min roboty wliczając odkręcanie i przykręcanie śrubek mocujących) i gotowe! :D Jeśli będzie Ci mrugał ekran komputera to podjeżdżasz do któregoś z Pandomaniaków mających FES'a i po kłopocie! :)

Re: Dodatkowy obrotomierz

PostNapisane: Pn 17:34, 23 gru 2013
przez Pavcio
poszło PW , no własnie mogło by być troszkę zabawy z założeniem tego uniwersalnego obrotomierza :) przerabiałem to w Renault 19 i kupowałem zegary własnie z obrotkiem i pasowało wiec znam temat przekładki :)

dobra namówiliście mnie zeby kupić i wymienić gotowy element :)

Re: Dodatkowy obrotomierz

PostNapisane: Pn 18:12, 23 gru 2013
przez Dorian1.1
jedyna odpowiednia decyzja :)

Re: Dodatkowy obrotomierz

PostNapisane: Wt 3:04, 24 gru 2013
przez matyja
weź pod uwagę, że nie wyosiujesz obrotomierza z diesla w benzynie...

co do obrotomierza z innego samochodu, to w zegarach nie jest podawany ten sygnał bezpośrednio...
zegary z niewielkimi wyjątkami, komunikują się ze wszystkimi urządzeniami za pomocą magistrali CAN
musiałbyś szukać sygnału, a tak, jak napisał Dorian, nie wiadomo, czy wszystko będzie działać, jak powinno