Strona 1 z 2
Akumulator/olej
Napisane:
Śr 10:15, 01 gru 2010
przez sabath21
Panowie mam nowy akumulator, kupiłem na początku tego roku. Nigdy jeszcze nie miałem z nim problemu i zawsze jest doładowywany na maxa. Dziś miałem problem z odpaleniem. Mróz może nie był taki duży bo około -15 stopni ale czy to ma aż taki ogromny wpływ na akumulator? Pare razy zakręcił i wkońcu odpalił. Czy może to być wina świec zapłonowych? Kiedyś też nie mógł odpalic więc wziąłem go do domu i podłączyłem pod automatyczny prostownik - wykazał, że akumulator jest naładowany maksymalnie i się wyłączył także na pewno jest to wina temperatury. Teraz mam pytanie... jak temu zaradzić bezinwazyjnie? Auta niestety nie garażuje. Nie wiem... owinąć go w szmate czy co
Napisane:
Śr 10:19, 01 gru 2010
przez Vito
Wydaje mi się ze nie chodzi tu o akumulator
Tylko o zgęstniały olej w silniku przez co rozrusznik wolniej kręci
Napisane:
Śr 11:01, 01 gru 2010
przez sabath21
Vito możesz mieć rację dlatego, że właśnie słychać jak rozrusznik bardzo słabo kręci. Zmienić olej? Co proponujesz? Jak to wygląda u Ciebie?
Napisane:
Śr 11:24, 01 gru 2010
przez Vito
U mnie jest podobnie, to normalny objaw przy niskich temperaturach ze olej gęstnieje i przy porannym uruchomieniu silnika ciężej kreci rozrusznik. Nie musisz się tym przejmować. Jeśli jeszcze nie czas, nie ma co wymieniać oleju
Edytowałem lekko temat wątku bo już identyczny temat jest
Napisane:
Śr 14:32, 01 gru 2010
przez Amino
Ja tez miałem dzisiaj problem z odpaleniem (-13'C na dworze). Jak wsiadłem do auta to zakręcił parę razy (miał bardzo ciężko). Podczas pierwszego kręcenia tak spadło napięcie, że zegarek w liczniku się zresetował. Przy drugim kręceniu też ciężko kręcił, ale po chwili odpalił. Akumulator mam z marca 2010r.
Napisane:
Śr 15:02, 01 gru 2010
przez wojtassslg
vito dobrze mówi piwo mu postawic
W rzeczywistosci przyczyn moze być od groma... np troche wody odseparowanej z paliwa.
Słabsze odparowanie paliwa przed zaworem ssącym jak i samej komorze spalania.
Napisane:
Wt 19:24, 07 gru 2010
przez rallyman1
Witam.
Jestem tu nowy.Nie chciałem zakładać nowego tematu,dlatego pytam tutaj.Co może być problemem,jest 5stopni ciepła,wczoraj normalnie jeździłem,teraz chciałem odpalić i było tylko "cyk" i cisza,nawet nie zakręci.Na tym oczku na aku gdzie pokazuje stan naładowania jest zielona kropka czyli ok.I nie rozumiem co się stało.
Napisane:
Wt 19:32, 07 gru 2010
przez Wolfi
rallyman1 napisał(a):Witam.
Jestem tu nowy.Nie chciałem zakładać nowego tematu,dlatego pytam tutaj.Co może być problemem,jest 5stopni ciepła,wczoraj normalnie jeździłem,teraz chciałem odpalić i było tylko "cyk" i cisza,nawet nie zakręci.Na tym oczku na aku gdzie pokazuje stan naładowania jest zielona kropka czyli ok.I nie rozumiem co się stało.
Masa???
Napisane:
Wt 20:18, 07 gru 2010
przez rallyman1
nie wiem,bo kontrolki się zapalają,rozrusznik cyknie,objawy jak w wyładowanym aku.a co może być z tą masą?
Napisane:
Wt 22:09, 07 gru 2010
przez Vito
Kabel masowy lubi korodować
To, ze to oczko pokazuje zielony wcale nie znaczy ze aku jest ok
moze też być walnięty elektromagnes w rozruszniku.
Napisane:
Wt 22:13, 07 gru 2010
przez rallyman1
OK.Dzięki bardzo.Na razie ładuję aku.a rano się zobaczy co dalej.
Jest jeden plus tego zajścia,w końcu napisałem jakiegoś posta
Napisane:
Wt 22:17, 07 gru 2010
przez Wolfi
rallyman1 napisał(a):OK.Dzięki bardzo.Na razie ładuję aku.a rano się zobaczy co dalej.
Jest jeden plus tego zajścia,w końcu napisałem jakiegoś posta
No w koncu
Ile aku ma lat?
Napisane:
Wt 22:23, 07 gru 2010
przez rallyman1
Właśnie dzwoniłem do poprzedniego właściciela(pande mam od roku)z takim zapytaniem i aku był jest od nowości czyli 5lat
Napisane:
Wt 22:31, 07 gru 2010
przez Wolfi
To całkiem mozliwe ze odmówił posłuszenstwa
Napisane:
Wt 22:42, 07 gru 2010
przez rallyman1
Jak odmówił to trza bedzie pomyśleć o nowym,a jak nie aku to bedziemy kombinować
Zobaczymy rano.A narazie Dziękuję jescze raz za pomoc.