Romix13 napisał(a):Bierzesz śrubokręt gwiazdkowy i odkręcasz plastik wokół kierownicy jest na bodajże 2 śrubkach, bo już nie pamiętam
ściągasz i od spodu kolumny masz kostke stacyjki na wierzchu, do niej masz wsunięte kable na wsuwkach , sprawdz, ewentualnie wypnij je i pryśnij WD40 lub "Kontaktem" i wepnij , nic nie stracisz a możesz zyskać
jak były nie ruszane od nowości to mają prawo nie łączyć
dolna obudowa kolumny kierowniczej jest na 3 śrubach, natomiast górna na dwóch - wszystko odkręcisz śrubokrętem krzyżakowym
uważaj tylko na dolną osłonę, bo jest ona przymocowana czterema zaczepami do górnej osłony (najlepiej jej zbyt agresywnie nie ruszać, bo są tam jeszcze takie pionowe bolce, które się lubią się ułamywać po kilkukrotnym demontażu osłony, bez nich oczywiście wszystko będzie prawidłowo działać)
z tego, co pamiętam, to górnej osłony nie będziesz musiał ściągać
przed demontażem, ściągnij sobie tą osłonę po lewej stronie, gdzie masz gniazdo diagnostyczne i bezpieczniki