1. radio, które ma 'normalnego' AUX'a - ma piny w żółtej kostce opisane jako AF+, AF- i AF GND (ta taka kreska pionowa z poprzecznymi).
2. radia, które nie mają normalnego AUX'a - IMO powinny też dać się 'zauxować', ale o tym dalej.
3. wymyśliłem jak zrobić podłączenie/gniazdko aux, żeby zrobić jak najmniej szkód w aucie, żeby wyglądało jak fabryka i żeby nie wisiał obrzydliwy kabel spod deski.
AD 2. Stare radia blaupunkt z Fiatów Bravo/Brava/Marea - jeśli obsługiwały zmieniarkę - miały też aux. Cały widz polegał na tym, że przewody sygnałowe podłączało się pod wejście dźwięku ze zmieniarki, a pomiędzy pin sterując dla zmieniarki, a masę - trzeba było wstawić opornik 1K i radio zamiast CDC pokazywało AUX. Trzeba by przetestować czy w Pandzie bez fabrycznego AUX'a też to rozwiązanie da radę.
Ad 3. Z pomocą przychodzi Volkswagen, dzięki któremu możemy kupić takie oto gniazdko o numerze 5KD035724A:
![Obrazek](https://ae01.alicdn.com/kf/HTB10Az_KpXXXXbqXpXXq6xXFXXXf/OEM-font-b-VW-b-font-GOLF-MK6-font-b-AUX-b-font-Surface-Housing-Cable.jpg)
Lub takie o numerze 5M0035724:
![Obrazek](http://1.bp.blogspot.com/-Gef19w0dGpU/T5UUQabXtkI/AAAAAAAABOc/n15meTI46zU/s1600/5M0035724_1.jpg)
Do tego wtyczkę czteropinową, czarną o numerze 8K0973754:
oraz kilka metrów przewodu LGY 0,75 lub 1,0 mm2. Do tego kupujemy piny do mini-iso, dorabiamy wiązkę, zaciskamy piny, wywalamy dziurę kwadratową (dla pierwszego gniazdka) lub prostokątną (dla drugiego) w dogodnym miejscu (u mnie będzie to tunel środkowy), podłączamy wszystko i cieszymy się, że wygląda jak z fabryki
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)