Strona 2 z 7

PostNapisane: Pn 18:24, 11 kwi 2011
przez elitspro
nie jestem pewien, ale myślę że to też może być wina wtyczki, bądź coś gdzieś w body kompie. Ściągnij sobie schematy elektryki i jak masz mierniczek w domu, to posprawdzaj sobie po kolei prądy, masy, itp :)

PostNapisane: Cz 21:10, 28 kwi 2011
przez michalijegopanda
no i klops, i mnie spotkało to samo, tylko ze oba swiatła na raz, nie mam ani prawego ani lewego swiatła mijania ciemno jest. na poczatku myslałem ze to zarowki poszły na raz ale zmieniłem i nic.

PostNapisane: Cz 21:46, 28 kwi 2011
przez Huczas
czyli wtyczkę spaliło Ci?

PostNapisane: Cz 21:52, 28 kwi 2011
przez michalijegopanda
o ktorej wtyczce mowisz?

PostNapisane: Cz 22:02, 28 kwi 2011
przez Huczas
przy bodycompie :) bo na niej piny się palą ...

PostNapisane: Cz 22:03, 28 kwi 2011
przez michalijegopanda
aa no pewnie tak. teraz kostke wymieniac czy jakos inaczej to robic?

PostNapisane: Cz 22:19, 28 kwi 2011
przez elitspro
nie ma co kostki nowej kupować, bo to szit i za miesiąc lub dwa znów się przepali. Dorób sobie inna wtyczkę, np. od zasilacza komputerowego i będzie wszystko działać :)

PostNapisane: Cz 22:35, 28 kwi 2011
przez Vito
To może lepiej kupić za 2 zł normalną kostke samochodową np od malucha a nie jakieś dziwne patenty wymyślać :D

PostNapisane: Cz 23:06, 28 kwi 2011
przez Huczas
i dodatkowo zrobić sobie światła na przekaźnikach :) problem się skończy z paleniem pinów :ok:

PostNapisane: Pt 7:56, 29 kwi 2011
przez tomkowski
Vito napisał(a):To może lepiej kupić za 2 zł normalną kostke samochodową np od malucha a nie jakieś dziwne patenty wymyślać :D


żadna różnica czy kostka z malacza, czy jakakolwiek inna :) (np. Molex). Roboty tyle samo i takiej samej. Brałbym to, co mam pod ręką :)

PostNapisane: Pt 11:00, 29 kwi 2011
przez michalijegopanda
a tą siwą wtyczke mozna bez problemu wyciagnac zeby sprawdzic jej stan czy trzeba aku odpiac, a moze nic nie trzeba robic? bo niechcialbym sobie nowej biedy narobic.

PostNapisane: Pt 11:14, 29 kwi 2011
przez tomkowski
michalijegopanda napisał(a):a tą siwą wtyczke mozna bez problemu wyciagnac zeby sprawdzic jej stan czy trzeba aku odpiac, a moze nic nie trzeba robic? bo niechcialbym sobie nowej biedy narobic.


Można odpiąć bez odłączania aku.

PostNapisane: N 18:42, 01 maja 2011
przez michalijegopanda
wymiana styków na większe plus przylutowanie dwóch nowych kabelków, elektryk + 20min pracy 50zł. puki co działa.

PostNapisane: So 20:47, 07 maja 2011
przez chojraaak
Mam pytanie. Czy ta szara wtyczka odpowiada za swiatla pozycyjne? Jesli tak to ktore to przewody? Niestety nie potrafie poradzic sobie z eLearn'em.

Potrzeboje miec mozliwosc zapalenia tych swiatel nie uzywajac jakichkolwiek wylacznikow w aucie.

PostNapisane: N 18:12, 08 maja 2011
przez chojraaak
Grzebalem przy wtyczkach body i wypialem ta ktora sie wszystkim prawie upala. Ku mojemu zaskoczeniu nie bylo zle... lecz jest lekko nadtopiona.

Obrazek

to chyba pora by zareagowac. Za co odpowiada ten szary przewod i gdzie jest podlaczony z drugiej strony?

Czy ktos osobiscie przerabial to wszystko i wykonal na przekaznikach?
Moze jest w stanie jakiegos manuala napisa?