ma16 napisał(a):Bodek przewód ACC(Red) musi być podpięty pod aku a przewód battery(yellow) jest podpięty do stacyjki. Jeśli chcemy słuchać radia po wyłączeniu stacyjki to musimy podpiąć przewód żółty do akumulatora.
Ale od kiedy ACC znaczy akumulator?
Battery - Yellow powinien byc wpiety do akumulatora.
ACC - Red powinien tylko sterowac radiem - w sensie wlaczac/wylaczac je sam..
A skoro napiecie do radia i tak dociera po zoltym kablu to powinno reagowac na wlaczenie je normalnie przyciskiem.. Widocznie radio samo w sobie nie ogarnia tego sposobu działania..
Znalazłem opinię pewnego użytkownika na temat tego radia, na jednym ze sklepów internetowych.
Cytuję: "Dla tych, którzy zechcą przejść na to radio z systemów fabrycznych podpowiem tylko, że powiązanie włączania i wyłączania radia z zapłonem odbywa się na zasadzie: włączony zapłon - włączone radio (można wyłączyć ręcznie), wyłączony zapłon - wyłączone radio (nie można włączyć ręcznie). Brak możliwości włączenia radia bez kluczyka to duży minus, który można obejść odpowiednim podłączeniem kabli, ale tylko pod warunkiem, że zrezygnujemy z włączania radia kluczykiem (zapłonem)."
Więc niestety.. tak musi zostać.