bobol1984 napisał(a):Ładowanie jest ok zaraz po zapaleniu 14.45Volta a ten kabel d+ to leci od razu do body czy przez rozrusznik?
Wysłane z mojego SM-N770F przy użyciu Tapatalka
Badałeś to bezpośrednio, nie było tak że w pewnym momencie np. 5 sekund później nagle zaczął ładować, lub po wzroście obrotów? Wystarczą obroty na ssaniu nawet, to jest około 2000 RPM dla alternatora (mniejszej koło).
Dokładnie nie odpowiem na to pytanie, nigdy tego bezpośrednio nie analizowałem. W starych autach przez kontrolkę było zasilane wzbudzenie alternatora, ale jak napięcie alternatora rosło powyżej napięcia akumulatora kontrolka gasła. W Pandzie kontrolka może być niebezposrednio w obwodzie. Ale sama logika dzialania jest taka sama. Gdy występuje upływ do masy na kablu do alternatora ładowanie świeci, gdy zacznie ladowac od razu gaśnie.
Wysłane z mojego SM-G981B przy użyciu Tapatalka