Brak prądu, nie świeci lampa, potrzebny schemat...
Moderatorzy: Majkel_B, Pols
Numer postu:#1
przez Tetsuro » Śr 14:50, 23 kwi 2014
Silnik 1.1 , wspomaganie + gaz . Moje pytanko - jeśli zdobędę komputer z innej pandziory i go podmienię to będzie wszystko grało czy muszę pod kompa i coś ustawiać. Mam odczucie że jadąc i wciskając gaz do dechy autko zamiast się zbierać to zwalnia na gazie i na benzynie. Chcę podmienić i wypróbować .
Tetsuro- Profesjonalista
-
- Posty: 401
- Dołączył(a): N 13:43, 08 wrz 2013
- Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
- Panda: 1.1 + LPG
*śnieżynka*
- Imię: Dariusz
Numer postu:#2
przez Mich@ł » Śr 17:10, 23 kwi 2014
Musisz mieć sterownik silnika (jak sądzę to o tym komputerze mówisz) rozkodowany i wtedy sterownik programuje się do ECU samochodu.
Ale jak się zaprogramuje to nie bedzie działał w innej pandzie no chyba że znowu zostanie rozkodowany.
Mich@ł- Profesjonalista
-
- Posty: 480
- Dołączył(a): Cz 13:50, 18 paź 2012
- Lokalizacja: Lublin
- Wiek: 38
- Panda: Panda Actual
- Imię: Michał
-
Numer postu:#3
przez Damian-jg » Śr 17:26, 23 kwi 2014
Gaz masz sekwencje czy II gen?
Damian-jg- Świeżak
-
- Posty: 4
- Dołączył(a): So 20:20, 15 lut 2014
- Lokalizacja: Jelenia Góra
- Panda: brak
- Imię: Damian
Numer postu:#4
przez Tetsuro » Śr 20:23, 23 kwi 2014
Tetsuro- Profesjonalista
-
- Posty: 401
- Dołączył(a): N 13:43, 08 wrz 2013
- Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
- Panda: 1.1 + LPG
*śnieżynka*
- Imię: Dariusz
Numer postu:#5
przez Tetsuro » Pt 13:52, 02 maja 2014
A jak rozkodować sterownik silnika ?
Tetsuro- Profesjonalista
-
- Posty: 401
- Dołączył(a): N 13:43, 08 wrz 2013
- Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
- Panda: 1.1 + LPG
*śnieżynka*
- Imię: Dariusz
Numer postu:#6
przez Kiki » So 11:10, 03 maja 2014
Kolego to dość trudna i kosztowna operacja, trzeba mieć sprzęt do tego. A co do twojego problemu to szukałbym gdzie indziej, wina komputera jest bardzo mało prawdopodobna, to raczej bezawaryjna cześć.
Kiki- Bywalec
![Avatar użytkownika](http://avatarek.pl/hUNL0b0h5W_3.jpg)
-
- Posty: 148
- Dołączył(a): N 16:50, 03 lip 2011
- Lokalizacja: Gliwice-Zabrze-Żernica
- Wiek: 37
- Panda: 1.1
- Imię: Tomek
Numer postu:#7
przez Ros0mak » Wt 1:35, 14 paź 2014
Podepnę się pod temacik.
Otoż aby wyjąć ECU co trzeba rozkręcić? Jak zdjąć wtyczki?
Czy trzeba najpierw zdjąć klemy?
Czy po samym zdjęciu kompa będą później błędy i kontrolka Check na szafie?
Ros0mak- Stały bywalec
![Avatar użytkownika](./download/file.php?avatar=5043_1412964930.jpg)
-
- Posty: 259
- Dołączył(a): So 17:11, 13 wrz 2014
- Lokalizacja: WWL/WL
- Wiek: 43
- Panda: 1.1 Activ 2007, I rej.2008, Hatchback
City, Klima, C.Zamek, Alarm
- Imię: Marcin
Numer postu:#8
przez Romix13 » Wt 18:20, 14 paź 2014
Wtyczki możesz odpiąć i żadnych błędów nie będzie po podpięciu, ja kiedyś u siebie odpinałem bo izolowałem wiązki i jest git. Co do klem ja nie odpinałem ale ostrożności nigdy za wiele, możesz wcześniej odpiąć + , tak dla bezpieczeństwa.
Post zawiera lokowanie produktu oraz śladowe ilości popcornu==► Mój PANDOLOT ◄==Podłączenie pod FES'a, kasowanie błędów itd. Procedura Proxi (osiowanie) , PW ![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Romix13- Wesoły Tramdriver
![Avatar użytkownika](./download/file.php?avatar=615_1455123848.jpg)
-
- Posty: 4036
- Dołączył(a): N 19:48, 17 lip 2011
- Lokalizacja: [KRA] Przeginia D. / Kraków
- Wiek: 48
- Panda: Misiek 1.1 2003 / od 2004 LPG II gen.
- Imię: Romek
Powrót do Elektryka - problemy techniczne
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 15 gości